پیش بینی بازار طلا بعد از تعطیلات کرونایی/ طلای جهانی کاهشی یا افزایشی است؟

قیمت جهانی طلا هفته پیش تا یک هزار و ۸۲۸ دلار نیز بالا رفت اما ادامه دار نبود و امروز به یک هزار و ۸۰۵ دلار رسید.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ بازار طلا و سکه بر اساس اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا از سه شنبه ۲۲ تیر تا دوشنبه ۲۸ تیر ماه تعطیل است.

انتظار رشد قیمت طلا و سکه بعد از تعطیلات

آیت محمد ولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ارتباط با تحولات بازار طلا و سکه بعد از تعطیلی یک هفته ای به صدای بورس گفت: باید انتظار رشد قیمت طلا بعد از تعطیلات را داشته باشیم.

وی افزود: بازار طلا و سکه از ابتدای ۱۴۰۰ نوساناتی داشته و با تغییر و تحولاتی که در دولت قرار است رخ دهد، امیدواریم اقتصاد روند بهتری نسبت به گذشته به خود بگیرد و معاملات در صنعت طلا و بازار طلا و سکه نیز رونق بگیرد.


بیشتر بخوانید:


رونق در بازار طلا و سکه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه منظور از رونق در بازار طلا و سکه گران شدن آن نیست، گفت: ثبات در بازار طلا و سکه به نفع صاحب این صنایع است. به دلیل محدودیت های کرونایی، بازار طلا و سکه در بسیاری از مواقع تعطیل شد. با توجه به اینکه در صنعت طلا و جواهر ، ایران از نظر هنر، نیروی کار، توانمندی، دارای پتانسیل های بسیاری است، بهبود شرایط اقتصادی سرمایه گذاری های دراز مدت در بازار طلا را افزایش خواهد داد که نتیجه بهتری خواهد داشت.

قیمت طلای جهانی امروز ۲ مرداد ۱۴۹۹

محمد ولی در ارتباط با تحولات جهانی طلا گفت: قیمت جهانی طلا هفته پیش تا یک هزار و ۸۲۸ دلار نیز بالا رفت اما ادامه دار نبود و امروز به یک هزار ۸۰۵ دلار رسید. این روند آرامش را در بازار بین المللی به دنبال می آورد.

اگر پول دارید سکه تمام بخرید
وی در ارتباط با حباب بیش از یک میلیون تومانی در سکه یک گرمی گفت: حباب سکه بستگی مستقیم به عرضه و تقاضا دارد. تقاضا برای سکه در وزن پایین بیشتر است. از طرفی ضرب سکه را بانک مرکزی بر عهده دارد اما عرضه سکه متناسب با تقاضا عرضه انجام نمی شود. بنابراین سکه گرمی نسبت به سکه تمام بهار آزادی حباب بیشتری دارد.

کد خبر 436078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =