۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
یک روز خوب برای دلار

ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم در دنیا افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، به دنبال ریزش ارزهای دیجیتالی و ناتوانی طلا در شکستن سطح مهم مقاومتی ۲۰۰۰ دلاری، جذابیت بازار ارز بیش از پیش افزایش یافته است.

این امر تا جایی ادامه یافت که حجم معاملات روزانه در بازارهای ارز در جهان چیزی حدود ۶.۵ تریلیون دلار برآورد می شود. (در مقام مقایسه، کل ارزش بازار ارزهای دیجیتالی کمتر از ۱.۴ تریلیون دلار است.) در بین ارزهای مختلف نیز ارزهای امن کماکان محبوبیت بالایی برای سرمایه گذارانی دارند که آن ها را به عنوان ابزاری برای حفظ سرمایه ارزیابی و شناسایی می کنند.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۸۸ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۷ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید: دلار همچنان پیشتازی می‌کند


ارزهای آسیایی

به گزارش ایسنا، در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۴ درصد کاهش به ۱۱۰.۳۳۹ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۵ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۷۰ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲۶ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۶ دلار مبادله شد. یورو ۰.۴۳ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۷ به ۱.۱۷۶ دلار رسید.

کد خبر 436040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =