افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت در اولویت / ارسال ۴ میلیارد پیامک تارگت

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آتیه داده‌پرداز گفت: برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت و رسیدن به تارگت ارسال ۴ میلیارد اسمس در سال ۱۴۰۰ برنامه ویژه‌ای داریم.

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ در مجمع شرکت آتیه داده‌پرداز به ازای هر سهم سود ۴۵ تومانی با تصویب اعضا تقسیم شد و برنامه هیئت مدیره برای افزایش سرمایه شرکت تشریح شد.

امید جلیلوند،رئیس هیئت مدیره شرکت آتیه‌داده پرداز با اشاره به اینکه جلسه مجمع بسیار خوب برگزار شد، گفت:پیشنهاد هیئت مدیره برای تقسیم سود ۳۵ تومان بود که در نهایت اعضای مجمع ۴۵ تومان به ازای هر سهم را تصویب کردند. البته تا پایان سال ۱۴۰۰ شرکت برنامه افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را خواهد داشت که باید به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار برسد و پس از آن مجمع افزایش سرمایه را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: شرکت ما از محل فروش ریالی و تعدادی پیام کوتاه رشد مناسبی داشته است و برای رسیدن به تارگت ارسال ۳ و نیم تا ۴ میلیارد پیامک در سال ۱۴۰۰ برنامه ویژه‌ای داریم. البته درصددیم حوزه های دیگری را در زمینه آی‌تی به شرکت اضافه کنیم تا سهامداران سود بیشتری کسب کنند.

رئیس هیئت مدیره شرکت آتیه‌داده پرداز افزود: توصیه به سهامداران اینکه سهم اپرداز را به صورت بلندمدت در پرتفوی خود داشته باشند تا سود خوبی نصیب آنها شود.

همراهان صدای بورس، شما می‌توانید نظرات خود را درباره "عملکرد مدیران و روند سهم شرکت آتیه‌ داده پرداز" به صورت کامنت ذیل همین مطلب بنویسید.

کد خبر 435989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =