در تعطیلات ۶ روزه تکلیف حقوق‌ها چه می‌شود؟

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد.

به گزارش صدای بورس، تعطیلی بانک‌ها از ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد با پایان ماه جاری و ابتدای ماه آینده همزمان شده است، یعنی زمانی که حقوق کارکنان دولت پرداخت می شود و این تقارن می‌تواند موجب ایجاد ابهام برای کارکنان در مورد زمان دریافت حقوق باشد.

در همین رابطه پیگیری از سازمان برنامه و بودجه با این اعلام همراه بود که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی - دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


این در حالی است که خارج از جریان تعطیلات پیش رو نیز معمولا پرداخت حقوق کارکنان با تاخیر همراه نیست و در روال خود واریز می‌شود. روز گذشته (دوشنبه) با پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رییس‌جمهور، تمامی ادارات و بانک‌های استان‌های تهران و البرز به مدت شش روز از سه‌شنبه هفته جاری تا پایان روز یکشنبه هفته آینده تعطیل اعلام شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 435975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =