۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
«غبهنوش» چقدر سود تقسیم کرد؟

شرکت بهنوش ایران در بخش تبدیل جو به مالت که ارزش افزوده ریالی برای شرکت دارد و موجب کاهش بهای تمام شده محصولات خواهد شد برنامه ویژه دارد.

محمد مهدی برقراری، مدیرعامل شرکت بهنوش ایران درگفت‌وگو با صدای بورس:

در مجمع امروز ۲۵۲ تومان سود تقسیم شد.

رشد سود سالانه سهام شرکت بهنوش ایران 620 درصد بوده است.

فعلا برنامه‌ای برای افزایش سرمایه نداریم زیرا باید مقدمات آن را براساس ارزش زمین‌های شرکت بهنوش ایران فراهم کنیم که این اقدام از طریق کدال با تصویب هیئت‌مدیره انجام خواهد شد ولی در شرایط کنونی قطعی نیست.

شرکت بهنوش ایران در بخش تبدیل جو به مالت که ارزش افزوده ریالی برای شرکت دارد و موجب کاهش بهای تمام شده محصولات خواهد شد برنامه ویژه دارد.

در موضوع افزایش ظرفیت سیلوهای شرکت هم برنامه مشخص داریم که اطلاعات بیشتری را در مجمع به حاضران ارائه دادیم.

در زمان شیوع ویروس کرونا صادرات محصولات بسیار سخت است به طوری‌که کشورهایی همچون عراق و افغانستان که مهمترین بازارهای صادراتی شرکت ما بودند، قوانین اقتصادی خود را تغییر دادند به این شکل که عراق تعرفه سنگینی از 2 سال گذشته برای واردات انواع نوشیدنی اعمال و در سال گذشته هم واردات انواع نوشیدنی را ممنوع کرد.

مقامات کشور عراق خواستار احداث کارخانه‌ تولید نوشیدنی در کشورشان هستند اما به لحاظ مصرف انرژی و موضوعات امنیتی شرکت بهنوش ایران محدودیت خاصی دارد و انجام چنین اقدامی امکانپذیر نیست.

در حوزه صادرات به سوی بازار روسیه در حال حرکت هستیم اما تا قبل از این هم به کشورهای همچون استرالیا، لبنان، افغانستان و قطر هم صادرات داشتیم اما میزان محصولات صادراتی حجم بالایی نداشت.

موضوعات گمرکی و اقتصادی روی حوزه صادرات موثر است اما نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که صادرات راه برون‌رفت از شرایط کنونی اقتصادی کشور است.

کد خبر 435903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =