شاخص با افت هشت هزار واحدی به کار خود  پایان داد

افت ۸ هزار و ۳۲۹واحدی شاخص کل (۰.۶۴درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه، افت هشت هزار و ۳۲۹واحدی شاخص کل (۰.۶۴درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۲هزار واحدی قرار داد.

شاخص‌ هم وزن نیز ۰.۵۶درصد افت کرد.همچنین ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود ۶هزار و ۴۲۵میلیارد تومان رسید.


بیشتر بخوانید: کام سهامداران «پارس» شیرین شد


حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۴۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۱۸درصد یعنی هزار و ۱۴۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان چهار درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری»، «فلزات اساسی» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سیمان، آهک و گچ» و «فرآورده‌های نفتی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد وتجارت، فولاد و وبملت لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #تاپیکو، #شستا و #صباح معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری بانک تجارت حدود ۵۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با برتری حدود ۵۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۵۷نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۲نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۳۵۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۸۰میلیارد تومان بود.

شاخص با افت هشت هزار واحدی به کار خود  پایان داد

کد خبر 435877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =