شاخص دلار ، ۰.۱۱ درصد افزایش رشد کرد

برای چهارمین روز پی‌ درپی ارزش دلار افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، باقی ماندن جریان ورودی سرمایه خارجی به چین در سطحی خوب باعث خواهد شد تا یوان موقعیت خوب خود مقابل دلار را کماکان حفظ کند.

داده‌های منتشر شده از سوی وزارت بازرگانی چین نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری خارجی مستقیم در چین در ۶ ماه نخست امسال به ۶۰۷.۸۴ میلیارد یوان رسیده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه منتهی به سال قبل ۳۳.۹ درصد افزایش نشان می دهد. بیشترین افزایش سرمایه گذاری خارجی طی این مدت مربوط به کشورهای آ. سه. آن با ۵۰.۷ درصد و اتحادیه اروپا با ۱۰.۳ درصد بوده است.

شاخص دلار

به گزارش صدای بورس، شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۱ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۷۲ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۷ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:
مرحله دوم افزایش سرمایه چه زمانی انجام می‌شود؟


ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۲ درصد افزایش به ۱۱۰.۰۶۷ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۵۱ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۷۹ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۱ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۷۶ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۳ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۰ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 435856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =