افزایش سرمایه شرکت داروسازی فارابی «دفارا»

در مجمع عمومی فوق العاده داروسازی فارابی، افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه از محل مطالبات نقدی تصویب شد.

به گزارش صدای بورس،‌ علی همایونی ، مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی  در مجمع عمومی فوق العاده  این شرکت بیان کرد:  موضوع افزایش سرمایه، تامین منابع مالی لازم جهت طرح توسعه است.

وی افزود:‌ سرمایه فعلی شرکت دارو پخش ۶۰۰ میلیارد ریال است. در مجمع این شرکت، افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی تصویب شد که در مجموع سرمایه این شرکت را به یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رساند.

مدیرعامل شرکت داروسازی فاراب در ارتباط با پیش بینی سود و زیان پروژه شرکت داروسازی فارابی گفت: پیش بینی می شود این پروژه در سال ۱۴۰۱ برابر با ۸۵ میلیارد تومان درآمد داشته باشد و سود خالص۱۵ میلیارد تومانی در پایان این سال محقق کند. همچنین در سال ۱۴۰۵ برابر با ۸۵ میلیارد تومان درآمد و ۱۴۰ میلیارد تومان سود خالص پیش بینی می شود، محقق شود.
همایونی  در ارتباط با اجرای پروژه بیان کرد: زمان مورد نظر برای اجرای این پروژه ، ۲سال و۱۰ ماه  و  نرخ بازدهی آن ۳۷ درصد پیش بینی شده است.

سرمایه فعلی: ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم: ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:
  • ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی،
موضوع افزایش سرمایه: تامین منابع مالی لازم جهت طرح توسعه

خاطر نشان می سازد، شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان است.

مجمع عمومی فوق العاده دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند  ۱۴۰۰ شرکت داروسازی فاراب صبح امروز با ۶۶.۲۵ درصد سهامداران  برگزار شد.

کد خبر 435850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =