ادعاهای خلاف واقع را پیگیری می‌کنیم

سهام «فزرین» در سال مالی (۱۳۹۹) حدود ۱۴۸ درصد نسبت به سال مالی گذشته رشد و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان فروش داشته است.

امیر پرویز فرزان، معاون مالی و اداری گروه صنعتی و معدنی زرین در گفت و گو با صدای بورس:

از زمانی که سهامدار عمده تلاش کرد سهم «فزرین » را از حالت فریز خارج کند، حدود ۲۳ میلیون سهم خریداری کرد و مسئولیت پذیری خود نسبت به سهام «فزرین» را با این اقدام اثبات کرد.
برخی افراد در دنیای مجازی ادعا کرده اند از سهام «فزرین» حمایت کرده اند، در امور سهام «فزرین» هیچ اطلاعاتی مبنی برحمایت شخصی غیر از سهامداران عمده ای که از قبل سهامدار شرکت بودند، وجود ندارد.
عده ای در فضای مجازی ادعا کردند اگرسیت هیئت مدیره را بگیرند، سهام «فزرین» را به جایی می رسانند که در مخیله کسی نمی گنجد، یک نکته روشن وجود دارد و آن اینکه دست بردن و دخالت هیئت مدیره در قیمت سهم تخلف بسیار بزرگی است.
شرکت به طور قطع حق قانونی خود می داند مسائل و ادعاهایی که در فضای مجازی وجود دارد را از طریق مراجع قانونی پیگیری کند.
این موضوع که بازارگردان بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به خرید و فروش سهام کرده، ارتباطی با حمایت سهامداران ندارد و وظیفه ذاتی بازار گردان است.
سهام «فزرین» در سال مالی (۱۳۹۹) حدود ۱۴۸ درصد نسبت به سال مالی گذشته رشد و بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان فروش داشته است.
هزینه های مالی شرکت نیز به حدود یک سوم سال قبل رسیده است.
با مقایسه تولید و فروش شرکت، پیش بینی ها برای سال ۱۴۰۰« فزرین» هم خوب است . عملکرد شرکت نشان می دهد، هیئت مدیره در امر حفظ سرمایه سهامداران موفق عمل کردند.
هیئت مدیره شرکت تلاش ویژه ای در خصوص استقرار نظام حاکمیتی مطلوب انجام داده تا از این طریق شاخص های بهره وری و عملیاتی را به نفع ذی نفعان بهبود ببخشد.
یادمان باشد که در روزهای سخت و مشکلاتی که در شرکت « فزرین » وجود داشت، چه کسانی همراه ما بودند و چه کسانی مانع ایجاد کردند.

کد خبر 435712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =