بهره‌برداری از ۲ کارخانه تهیه غذای آماده در آینده نزدیک/ افزایش سرمایه از طریق سود انباشته

مدیرعامل شرکت سپید ماکیان گفت: در آینده نزدیک از ۲ کارخانه تهیه غذای آماده شرکت سپیید ماکیان رونمایی خواهد شد و در از طریق سود انباشته،افزایش سرمایه هم خواهیم داشت.

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ با عرضه ۱۵ درصدی شرکت سپید ماکیان در بازار سرمایه این شرکت بورسی شد. در فرآیند کشف قیمت، برای هر سهم نرخ ۲۱۰۰ تومان درنظر گرفته شد.

مجتبی رسولی؛ مدیرعامل شرکت سپید ماکیان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از سهام این شرکت،مهمان بازار سرمایه شد،گفت:ضامن بقای شرکت‌ها برنامه‌های توسعه‌ای است. بخشی از ارزش افزوده را باید سرمایه گذاری مجدد کنیم. سوابق شرکت سپید ماکیان نشان می‌دهد که هر ساله میزان تولید این شرکت افزایش داشته و توسعه روزافزون از برنامه‌های اصلی مدیران این شرکت است.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: از برنامه‌های توسعه‌ای که روز یکشنبه هفته جاری در مجمع عادی سالیانه شرکت اعلام خواهد شد، بهره‌برداری از ۲ کارخانه تهیه غذای آماده در شرکت سپید ماکیان در آینده نه چندان دور است.

رسولی گفت: برای افزایش سرمایه به طور قطع برنامه خواهیم داشت اما نه در سال جاری و واقعیت این است که شرکت سپید ماکیان سود انباشته خوبی دارد که می تواند بخشی از آن را برای افزایش سرمایه قرار دهد.

مدیرعامل شرکت سپید ماکیان افزود: میزان کشف قیمت این شرکت برای هر سهم ۲۱۰۰ تومان است و من به تمام سهامداران توصیه میکنم که سهم شرکت سپید ماکیان را در بورس خریداری کنند که به طور قطع سود خواهند کرد. البته ظرف ۳ ماه آینده ۱۵ درصد دیگر از سهام شرکت سپید ماکیان در بورس عرضه خواهد شد.

همراهان صدای بورس، شما می توانید نظرات خود درباره را عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان به صورت کامنت ذیل همین مطلب بنویسید.

کد خبر 435711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =