تصویب افزایش سرمایه ۲۲۸ درصدی «ودی»

در مجمع عمومی بیمه دی تقسیم سود ۴۱۴ تومانی و تصویب افزایش سرمایه ۲۲۸ درصدی محقق شد.

به گزارش صدای بورس مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی روز شنبه ۱۹ تیرماه سال ۱۴۰۰ با استقرار هیئت رئیسه و ارائه گزارش های سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ گذشته آغاز به کار کرد و توانست در پایان مجمع خود با اعلام سود خالص ۱۱.۳۹۹ میلیارد ریالی (حدود ۴.۵۶۰ ریال به ازای هر سهم)، و در نهایت، با تقسیم سود ۴.۱۴۰ ریالی برای هر سهم به اتمام برساند.

سود شرکت بیمه دی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰ درصد افزایش داشته است که این مهم نشان از ادامه روند رو به رشد شرکت داشته است .


بیشتر بخوانید: قیمت جهانی طلا (۱۴۰۰/۰۴/۲۳)



در این مجمع که با حضور ۶۴/۸۶ درصدی سهامداران برگزار شد، گزارش فعالیت های مالی شرکت قرائت شد و این گزارش حاکی از آن بود که بیمه دی در سال ۱۳۹۹ موفق به ایجاد سود انباشته ای معادل ۱۱.۰۱۷ میلیارد ریال شده است .

شرکت بیمه دی در سال ۱۳۹۹ توفیقاتی از جمله کسب عنوان برتر شاخص های فروش و بهره وری کل عوامل برای دومین سال متوالی از سازمان مدیریت صنعتی، کسب تندیس زرین رضایمندی مشتری از چهارمین اجلاس رضایتمندی مشتری، کسب توانگری سطح یک صنعت بیمه، تمدید قرارداد بزرگ بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران برای چهارمین سال متوالی و بسیاری موفقیت های دیگر را در کارنامه عملکرد خود ثبت نموده است.

در این جلسه همچنین روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد برای درج آگهی های بیمه دی انتخاب گردید و موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی بهمند به عنوان حسابرس علی البدل تعیین شدند.

در ادامه، جلسه مجمع فوق العاده شرکت بیمه دی نیز با تصویب افزایش سرمایه ۲۲۸ درصدی به کار خود پایان داد، به طوری که سرمایه شرکت از ۲.۵۰۰ میلیارد به مبلغ ۸.۲۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
البته مبلغ ۳.۴۵۰ میلیارد از افزایش سرمایه قطعی و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها بوده که مورد تصویب مجمع عمومی فوق العاده قرار گرفته و اختیار افزایش سرمایه به مبلغ ۲.۲۵۰ میلیارد از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به هیات مدیره داده شده است.

کد خبر 435702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =