قیمت طلا و سکه امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰

قیمت هر قطعه سکه طرح تمام به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز ۲۳ تیر ۱۴۰۰ هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۳/۴۵) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۱۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت طلا و سکه تا به این لحظه (۱۷/۰۰) چقدر است؟

در این لحظه (۱۷/۰۰) بنا بر اطلاع رسانی اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۷/۰۰) همچنین تا به این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۱۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۴۶ هزار و ۴۴۲ تومان معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید:

گروه پالایشی در انتظار پاسخ از وزارت نفت


قیمت‌های روز گذشته

دیروز (۲۲ تیر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ به ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان . در بازار دیروز نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بود. قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به یک هزار و ۱۱دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۵۴ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد.

کد خبر 435699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =