رشد هزار و ۶۵۰ واحدی شاخص بورس

رشد هزار و ۶۵۳ واحدی شاخص کل (۰.۱۳درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵هزار واحدی قرار داد.

به گزارش صدای بورس، رشد هزار و ۶۵۳واحدی شاخص کل (۰.۱۳درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵هزار واحدی قرار داد. شاخص‌ هم وزن ۰.۳۴درصد رشد کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۶هزار و ۳۰۰میلیارد تومان رسید.

امروز در تالار بورس بیش از ۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی رخ داد و شاهد رشد بیش از سه درصد ۱۴۰نماد و افت بیش از سه درصد ۱۱۴نماد بودیم.


بیشتر بخوانید:


در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۲۵میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶هزار و ۳۱۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۴درصد یعنی پنج هزار و ۲۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان مقدار قابل توجهی از کل معاملات نشد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» و «خدمات فنی و مهندسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد پارس، نوری و آپ لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به وآیند، نمرینو و #اپیکو معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری پتروشیمی پارس حدود ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک آینده با برتری حدود ۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۶نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۸۰میلیارد تومان بود.

رشد هزار و ۶۵۰ واحدی شاخص بورس

کد خبر 435694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =