تقسیم سود ۲۴ تومانی برای سهامداران «غزر»

مجمع عمومی سالانه زرماکارون روز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ با حضور ۸۹ درصد از سهامداران برگزار و ۲۴۵ ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس، مدیرعامل شرکت زرماکارون در ابتدای مجمع به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد.

در مراسم این مجمع به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۸۳۷ ریال سود محقق شده هر سهم ۲۴۵ ریال معادل ۱۳ درصد برای هر سهم توزیع شود و ۴۸۰ میلیارد تومان دیگر برای تولید خودروی ملی به سود انباشته منتقل شود تا با اخذ مجوزها، سرمایه شرکت به ۸۰۰ میلیارد تومان برسد. همچنین صورت های سال مالی منتهی به اسفند ۹۹ قرائت و به تصویب رسید.


بیشتر بخوانید:


براین اساس، سود سهامداران دارای یک تا ۶۶ سهم در یکم آبان، ۶۷ تا هزار سهم در ششم آبان، هزار و یک تا ۱۰ هزار سهم در ۱۱ آبان، ۱۰ هزار و یک تا ۱۰۰ هزار سهم در ۱۶ آبان، صد هزار و یک تا یک میلیون سهم در ۲۱ آبان و از یک میلیون و یک سهم به بالا در ۲۶ آبان پرداخت می‌شود که سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام و سهامداران حقیقی غیر سجامی با در دست داشتن اصل مدارک شناسایی طبق زمانبندی می توانند به کلیه شعب بانک پاسارگاد مراجعه کنند.

همچنین سهامداران حقوقی با ارسال مشخصات شامل نام شرکت، کد بورسی، شماره شبای حساب بانکی متعلق به شرکت و نام بانک مورد نظر از طریق آدرس ایمیل a.dabir@zarholding.com طبق زمان noبندی سود سهام را دریافت کنند.

کد خبر 435361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =