۴۵۰ تومان نتیجه صبوری سهامدران

بیشتر تمرکز شرکت بر ارتقای کیفی است و شرکت از سال جدید شروع به رعایت استاندارهای بین‌المللی کرده است که این کار تا یک سال آینده محقق شده و کمک زیادی به صادرات می‌کند.

محمدرضا گنجی، مدیر هماهنگی و عضوهیات مدیره گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با صدای بورس:
۳۰درصد از مارکت ایران در گروه صنعتی رازی تولید می‌شود و تایرهای تولیدی در تمام سایزهاست و حجم فروش دو کارخانه قریب به 2 هزار میلیارد تومان است.
شرکت در تمام ادوار در حال توسعه به طور مثال در یزدتایر سالیانه 9 هزار حلقه تولید می‌شود و این عدد به 12 و 15 هزار خواهد رسید و شرکت گلدستن هم خط تولیدی برای تایرهای سیمی اضافه کرده است که بعد از بررسی از اواخر شهریور راه‌اندازی می‌شود و با این کار 300 هزار حلقه به تولیدات اضافه می‌شود و بی نیاز ازواردات می‌شویم.
برای افزایش مقدار تولید و ماشین‌آلات نیاز به افزایش سرمایه است و این کار بیشتر با سودآوری شرکت انجام می‌شود و به جای تقسیم سود سعی شده سود انباشته ایجاد و از محل آن افزایش سرمایه داده شود، مبلغ افزایش سرمایه برای یزدتایر 150 میلیارد تومان بوده است. در مجمع امرزو نیز 450 تومان سود تقسیم شد.
بیشتر تمرکز شرکت بر ارتقای کیفی است و شرکت از سال جدید شروع به رعایت استاندارهای بین‌المللی کرده است که این کار تا یک سال آینده محقق شده و کمک زیادی به صادرات می‌کند.
سه شرکت گلدستن، بارز و یزدتایر از شرکت‌های انجمن هستند که وارد بورس شده‌اند و کالاهای خود را باید از طریق بورس ارائه بدهند که اتفاق خوبی است به دلیل اینکه به واقعی شدن قیمت کالا کمک می‌کند.
هنگامی که کالا در بورس ارائه می‌شود قیمت‌ گذاری ها بر اساس عرضه و تقاضا صورت می‌گیرد و درصدی پایین تر و بالاتر اعلام قیمت شرکت معامله انجام می‌شود در غیر این صورت قیمت کالا کاهش می‌یابد در نهایت به سود مصرف کننده که خود یکی از الویت‌های شرکت است.

کد خبر 435094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =