شاخص آخر هفته خوبی رقم زد

شاخص کل بورس امروز با رشد ۸ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز ارزش معاملات در مجموع بورس و فرا بورس ۸,۴۵۷ میلیارد تومان و همچنین ارزش معاملات خرد امروز به ۶,۰۲۳ میلیارد تومان رسید.

شاخص بورس با ۰.۶۷ درصد رشد (۸,۴۰۵ تغییر) در محدوده ۱,۲۵۶,۹۲۱ واحد و شاخص هم وزن نیز با ۰.۴۳ درصد رشد (۱,۶۵۱ تغییر) در محدوده ۳۸۴,۱۸۰ قرار گرفتند.

امروز در تالار بورس نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس شستا با ۱۱۷۵ واحد، پارس با ۱۱۰۹ واحد، شتران با ۶۹۶ واحد، شپدیس با ۶۱۶ واحد، نوری با ۵۴۹ واحد، پارسان با ۴۹۸واحد، فارس با ۴۳۲ واحد بودند.

همچنین نمادهای ومدیر ، با حجم ۱۷۰.۵۷۳ میلیون ، برکت با حجم ۱۰۸.۴۲۱ میلیون، شستا با حجم ۱۷۶.۰۳۳ میلیون، شپنا با حجم ۱۳۷.۴۴۵ میلیون، غکورش با حجم ۱۴.۵۱۴ میلیون، خگستر با حجم ۶۷۷.۲۴۸ میلیون، خساپا با حجم ۶۰۰.۷۳۳ میلیون پرتراکنش ترین های بورس بودند.


بیشتر بخوانید:


شاخص فرابورس نیز با ۱۲۴ واحد رشد در محدوده ۱۸,۰۸۷ واحد قرار گرفت.

از نمادهای تاثیرگذار فرابورس می‌توان به زاگرس با ۳۳ واحد، آریا با ۲۴ واحد، شگویا با ۱۶ واحد، کگهر با ۱۴ واحد، صبا با ۱۰ واحد، سمگا با ۶ واحد، کوثر با ۶ واحد اشاره کرد. پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس را نیز نمادهای لطیف با حجم ۹۶۱۳۵۱ میلیون، کرمان با حجم ۷۹۳.۴۸۱ میلیون، چخزر با حجم ۵.۳۴۳میلیون، رافزا با حجم ۲.۰۸۵ میلیون، آریا با حجم ۴.۴۰۳ میلیون، شاروم با حجم ۱۳.۴۱۲میلیون و زملارد با حجم ۱.۹۷۴ میلیون تشکیل دادند.

شاخص آخر هفته خوبی رقم زد

کد خبر 434974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =