درباره کابینه گمانه زنی نکنید/ اشتغال، کرونا و مسکن ذهنم را مشغول کرده است

رئیسی گفت: بعضی از اقدامات برای حل مشکلات مردم زمان‌بر است، اما نه آنقدر طولانی که مردم ناامید شوند.

به گزارش صدای بورس، سید ابراهیم رئیسی با حضور در برنامه گفت: خواست من از دوستان حفاظت این بوده ضمن این که کارشان را انجام می‌دهند، کاری کنند که ارتباط با مردم محدود نشود، چون به این ارتباط سخت نیاز دارم و برای فهم مسائل کف بازار و خیابان نیازمند ارتباط است و این ارتباط را برای خیلی از مدیران ضروری می‌دانم.

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر اینکه بیش از همه چیز اشتغال، کرونا ومسکن ذهنم را مشغول کرده است، گفت: ساز و کارهای نظام اداری سالم از دغدغه‌های جدی من است. برخی از اقدامات حتما زمان می‌برد و من و همکارانم شبانه روز تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه گمانه زنی‌های رسانه‌ای درمورد اعضای کابینه دقیق نیست، تصریح کرد: دوستان به خودشان زحمت ندهند و اگر پیشنهادی دارند ما را مطلع کنند. ما سامانه‌ای ایجاد می‌کنیم که صاحبنظران و دغدغه‌مندان پیشنهاد خود را بدهند، ولی گمانه‌زنی‌ها ممکن است مشکل ایجاد کند.

رئیسی درمورد همکاری با اعضای دولت فعلی گفت: بنا را گذاشته ایم که همه عزیزانی که در جای جای دولت مشغول به کار هستند به شرط توجه به دغدغه‌های دولت همکار دولت باشند. عمیقا به شایسته‌سالاری معتقدم و اینکه طرف در کدام جناح و سلیقه هست مورد توجه ما نخواهد بود و کارآمدی و فسادستیزی و روحیه انقلابی و مردمی بودن شرایط کار با ما هستند.

رئیسی گفت: بعضی از اقدامات برای حل مشکلات مردم زمان‌بر است، اما نه آنقدر طولانی که مردم ناامید شوند.

وی تصریح کرد: بنای دولت بر این است که بهترین‌ها برای مردم شکل بگیرد و ایران قوی ایجاد شود.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: توصیه به پارتی‌بازی و روابط ناسالم و رانت‌خواری پذیرفته نخواهد بود و ما جلوگیری می‌کنیم. من عمیقا به شایسته‌سالاری عقیده دارم و جناح و سلیقه سیاسی مورد نظر ما نیست.

وی ادامه داد: سند تحول در قوه‌قضاییه وابسته به شخص نیست و طبق ریل‌گذاری انجام شده می‌تواند توسط سایر عزیزان هم پیگیری شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 434725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =