دعوای قالیباف و نماینده خرم آباد بر سر چه بود؟

رییس مجلس در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و در واکنش به تذکر مهرداد ویس‌کرمی در مورد برخی تغییرات در متن بودجه نسبت به مصوبه مجلس واکنش نشان داد.

به گزارش صدای بورس، محمد باقر قالیباف، رییس مجلس در پاسخ به این نماینده گفت: چون در صحن مطرح شد باید بگویم در بحث مربوط به برنج در بودجه، متن مذاکرات به این شرح است «در سال ۱۴۰۰ کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست‌های کلی و با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص شورای آب استان تعیین می گردد.» این متن مذاکرات است.


بیشتر بخوانید:

دستورالعمل‌های شرکت های اعتبارسنجی منتشر شد


رییس مجلس افزود: متنی که در قانون بودجه نوشته شده نیز همین است «در سال ۱۴۰۰ کشت برنج در مناطق مختلف کشور در چارچوب سیاست‌های کلی نظام و با هماهنگی دستگاه‌های ملی به تشخیص کارگروه سازگاری با کم آبی استان تعیین می‌گردد.» که این عین متن مصوب است.

رییس مجلس یادآور شد: من متاسفم که پشت بلندگو می‌گویبد که در صحن یک چیز تصویب شده و در متن یک چیز دیگر است. این ظلم به مجلس است و چون گفته شد من وظیفه داشتم از مجلس دفاع کنم که چنین چیزی وجود ندارد.

قالیباف در پایان گفت: خواهشم این است که دوستان رعایت کنند، حضرت آقا به ما تذکر دادند که موضوعاتی را نگوییم که بهانه به دست کسانی بدهیم که بخواهند مجلس را در این زمینه‌ها تضعیف کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 434632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =