۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
روز خوش بازار

بازار بعد از هفته ها ریزش کمی جان گرفت و سبز پوش شد

به گزارش صدای بورس، امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران افزایشی بود و در پایان معاملات با افزایش ۸ هزار و ۹۹۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۱۷ واحد رسید، ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از ۴ میلیون و ۵۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

در بورس تهران بیش از ۶.۴ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۹۸ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داد و ستد شد، این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز ۳ هزار و ۳۴۹میلیارد تومان بود همچنین نمادهای "کگل"، "شستا"، "فولاد" و "فملی" بیشترین اثر افزایشی بر شاخص کل را داشتند.

در فرابورس چه خبر بود؟

امروز معامله گران بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند که ۱۷ هزار و ۸۴۹ میلیارد تومان از ارزش معاملات مربوط به اوراق با درآمد ثابت بود ، با این حساب ارزش امروز معاملات بورس و فرابورس ایران به بیش از ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس ۲۳ واحد رشد کرده و به رقم ۱۷ هزار و ۴۵۷ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران در فرابورس ایران بیش از ۱.۶ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۴۴ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

کد خبر 434219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =