وعده های کاندیداها در سومین مناظره چیست؟

سومین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ امروز با حاشیه های جلوی درب همراه شد.

به گزارش صدای بورس؛ سومین مناظره بین 7 کاندیدای احراز صلاحیت شده برگزار شد که مثل دو مناظره قبل با حواشی همراه بود.

زاکانی: صدای غارت شدگانم

علیرضا زاکانی اولین نامزد انتخابات بود که در برای حضور در مناظره سوم وارد ساختمان معاونت سیمای سازمان صدا و سیما شد. وی در بخشی از اظهاراتش گفت: با نام زنان، اقوام، ایثارگران و ... عده ای به دنبال کاسبی هستند؛ امروز رقابت میان غارت زدگان و غارت شدگان است و بنده خودم را صدای غارت شدگان می دانم. روزی به میدان رفتیم تا در مقابل متجاوزان خارجی قد علم کنیم؛ اما امروز در مقابل غارت کنندگانی قرار داریم که آبرو، جان و مال مردم را هدف قرار دادند؛ امروز بر خودم واجب می دانم با تمام وجود در مقابلشان بایستم و با حرف های جدید مشت کسانی که می‌خواهند مردم را فریب دهند باز کنم.

وی در اولین اظهارتش در مناظره سوم گفت: دولت عادت کرده که از جیب مردم خود را اداره کند. امروز مفاسد و بی عدالتی بالاست و سعی کردم با گردن کلفت‌ها درگیر شوم مانند دادستان تهران، برادر رئیس جمهور و ... بنده معتقدم که باید ریشه فساد خشک شود و قول میدم در دولت اقدام، اصلاح این کار را خواهم کرد.

همتی: نامزدهای دیگر از من تقلید کردند

عبدالناصر همتی نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در بدو ورود به ساختمان معاونت سیما در پاسخ به اظهارات زاکانی گفت: برخی دوستان انتقاد کردند که برخی نامزدها دارند با نام زنان و اقلیت‌ها شعار می‌دهند. من همسرم خانم سپیده شبستری را به تلویزیون فرستادم و سایر نامزدها هم تقلید کردند و دختران و فرزندان خود را به صدا و سیما فرستادند. خوشحالم که سایرین در تقلید از من این اقدام را کردند. امیدواریم بتوانیم جمهوریت را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

قاضی زاده هاشمی: آماده مناظره با روحانی هستم

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان اولین نامزد پس از شروع مناظره در بخشی از پاسخش به سوال راهکار شما در مقابله با تورم، بی عدالتی، رکود، فساد، یارانه‌ها اشتغال و مسکن؟ خطاب به حسن روحانی گفت: در این جمع کسی حاضر نیست عملکرد دولت را گردن بگیرد، من حاضرم هم در موضوع کرونا و هم در موضوعات دیگر با شما مناظره کنم. وی در ادامه گفت: در موضوع گرانی بنزین کسی حاضر نشد موضوع را گردن بگیرد و در نهایت مقام معظم رهبری پا به میدان گذاشتند.

رضایی: پای آقازاده‌ها در میان است

محسن رضایی دیگر نامزد انتخابات در بخشی از صحبت‌هایش اظهار کرد: من می‌گویم چرا مشکلات حل نمی شود؟ گوشت، چادر مشکی، ذرت در دست یک عده خاص است. آقازاده‌ها در کار هستند. امروز مدیران اقتصادی چه کار می‌کنند؟ به جنگ زرگری مشغول هستند. یک عده بحث حجاب، یک عده فیلترینگ، موشک، دیوارکشی و کنسرت را مطرح می‌کنند. رهبر معظم انقلاب داستان را فیصله می دهند، دوباره راه می افتد. این تاخت و تاز بیهوده در دولت و میدان‌ها اجازه نمی‌دهد که دولت‌ها بر مشکلات مردم متمرکز بشوند.

نگرانی مردم از تورم سال آینده به روایت جلیلی

سعید جلیلی در بخشی از اظهاراتش در پاسخ به سوال راهکار شما در مقابله با تورم، بی عدالتی، رکود، فساد، یارانه‌ها اشتغال و مسکن؟ بیان کرد: دغدغه مردم این است که چرا مشکلات فوق حل نشده است. تورم در دنیا دو و نیم درصد است، اما چرا در ایران این مشکل حل نشده است. دغدغه مردم این است که چرا دولت نسبت به موضوعات فوق عقب است.

جلیلی ادامه داد: مردم در زندگی این مشکلات را حس می‌کنند. مردم نگرانی دارند که آیا تورم سال آینده هم تورم پایین است یا خیر؟ اگر شما می‌خواهید این مسائل را حل کنید باید برنامه ریزی و نقشه جامع داشته باشید تا مشکل حل شود.

کد خبر 434109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =