لحظه به لحظه با بازار ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۰۰ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد قرار گرفت. امروز عمده نمادهای بورسی در صف فروش قرار گرفته‌اند.

به گزارش صدای بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۱۰۰ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۱۵۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۰۰ واحد مثبت در ارتفاع ۳۸۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم به ۴۸۴ میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «فارس»، «خودرو» و «شتران» بیشترین تاثیر مثبت را در روند بازار گذاشتند و نمادهای «فولاد»، «های وب» و «سفارس» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم در نیم ساعت ابتدایی بازار برای «غکورش»، «ولکار» و «خودرو» ثبت شد.

تا این لحظه از بازار ۲۲ خرداد، بیشترین معامله را نمادهای «خودرو»، «خساپا» و «وپارس» داشتند و برترین گروه‌های صنعتی هم خودرو، بانک و فلزات اساسی هستند.

در شروع بازار امروز ۱۷ نماد در صف خرید و ۱۱۹ نماد در صف فروش قرار گرفته‌اند.

در پیش‌گشایش بورس امروز نماد «وسپهر» با ۷۱ میلیون برگه سهم دارای بیشترین تقاضا بود و نماد «سمگا» هم با ۲۲ میلیون برگه سهم، بیشترین صف فروش را داشت.

ساعت ۹:۰۴

بازار امروز با تعادل میان خریداران و فروشندگان آغاز به کار کرده است.

ساعت ۹:۰۸

نماد خگستر به دلیل نوسان ۲۰ درصدی متوقف شد.

ساعت ۹:۱۷

محصولات شیمیایی با گرایشی منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند.کلر, شصدف و ساینا پر عرضه های گروه اند.شگویا, شوینده, شاراک, زاگرس و شپترو مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.پترول, شاروم, فارس و شتوکا نیز با گرایشی منفی متعادل اند.

ساعت ۹:۲۲

فراورده های نفتی نیز امروز متعادل داد و ستد می شوند.شتران, شبهرن, شبریز, شرانل, ونفت در مدار مثبت معامله می شوند.شسپا، شپاس، شراز با گرایش منفی متعادل اند.

ساعت ۹:۳۶

فلزات اساسی نیز امروز  نوسان قیمت با گرایش مثبت را تجربه می‌کنند.فزرین و فجر نماد های پر تقاضای گروه اند و فولاد، فملی، ذوب متعادل با گرایش مثبت داد و ستد می شوند.

ساعت ۹:۵۱

نبض مثبت در گروه غذایی مشهود است. خودکفا, غصینو, بهپاک و غگلپا نمادهای مورد توجه گروه اند.غگل, غکورش, غزر, غپینو, غشان و غسالم نیز مثبت و متعادل اند.غویتا, تبرک, غپاک, غبهنوش و غاذر با فشار فروش همراه اند.

ساعت ۹:۵۲

خدمات فنی و مهندسی نیز امروز یکپارچه منفی افت قیمت را تجربه می‌کنند. 

ساعت ۹:۵۸

در این دقایق شاهد افت قیمت در نمادهای خودرو و خساپا هستیم.

ساعت ۱۰:۱۸

بیمه ای ها با افت قیمت همراه اند.ودی و البرز با تعادل میان خریداران و فروشندگان با گرایش مثبت  داد و ستد می شوند و بساما نماد مورد توجه گروه است.
 

ساعت ۱۰:۳۵

گروه دارویی نیز امروز  پر عرضه داد و ستد می شوند در این میان نمادهای هجرت، دلقما، دکیمی، دابور مثبت و متعادل گروه اند. 

ساعت ۱۱:۲۰

در این دقایق شپنا, شتران و شبریز با تعادل میان خریداران و فروشندگان مثبت و شسپا, شرانل, ونفت و وشراز با گرایشی منفی متعادل اند.

ساعت ۱۲:۳۰

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۱ درصد منفی را به ثبت رساند.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با شش هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۴۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۱ درصد منفی را به ثبت رساند. شاخص کل هم‌وزن هم با ۰٫۶۱ درصد افت در محدوده ۳۷۸ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در پایان بازار امروز به سه هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «شتران»، «کگل» و «سپ» با تاثیر مثبت و نمادهای «فارس»، «شستا» و «وبملت» با تاثیر منفی در شاخص کل به کار خود پایان دادند. در پایان بازار امروز بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»، «ولکار» و «خودرو» به ثبت رسید.

بیشترین حجم معاملات هم برای «خپارس» با ۵۴۰٫۳ میلیون سهم، «خساپا» با ۴۲۶٫۶ میلیون سهم،«خودرو»با ۴۲۰ میلیون سهم،«خگستر» ۳۶۸٫۴ میلیون سهم و «کرمان» با ۱۸۰٫۸ میلیون سهم بود و برترین گروه‌های صنعتی هم خودرو، فلزات اساسی و بانکی‌ها بودند.

کد خبر 434085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =