نامزدهای ناراضی!

روند فرسایشی و کسل‌کننده مناظرات و اشارات ناپیوسته‌ نامزدها درباره‌ مسائل مختلف آنچنان ناکارآمد بود که برخی نامزدها به شیوه‌ برگزاری مناظرات معترض شدند.

به گزارش صدای بورس، روز گذشته دومین دور مناظره نامزدان انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پیرامون مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار شد. روند فرسایشی و کسل‌کننده مناظرات و اشارات ناپیوسته‌ی نامزدها درباره‌ی مسائل مختلف آنچنان ناکارآمد بود که برخی نامزدها به شیوه‌ی برگزاری مناظرات معترض شدند.

تست هوش که نیست!

سعید جلیلی با انتقاد از سبک برگزاری مناظرات گفت: ما نمی‌خواهیم تست هوش از نامزدها بگیریم. مردمی که نشستند باید اولویت‌ها را بشناسند و صحبت‌های هر کدام از نامزدها را بشنوند.

باید تغییر رویه داد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز گفت: نحوه پرسش‌ها در مناظره به‌گونه‌ای است که تفاوت نگاه نامزدها مشخص نمی‌شود و تذکری که داده شد به جا بود. شاید بتوان با تغییر رویه، آورده هر کدام از نامزدها را بهتر دید.

مناظره ای شبیه مسابقه هفتگی

عبدالناصر همتی نیز با انتقاد به شیوه برگزاری مناظرات گفت: به شیوه مناظره انتقاد دارم، زیرا کاملا شبیه مسابقه هفتگی شده است. برای اینکه مردم مواضع ما را بدانند بهتر بود سوالات بهتری مطرح می‌شد. این هم نوعی انحصار است و من مخالف انحصار در حوزه اقتصاد و همچنین فرهنگ و رسانه هستم.


بیشتر بخوانید:
خبر خوش به بورسی‌ها/ تزریق میلیون دلاری به بازار


مناظره باید دو به دو باشد

همچنین علیرضا زاکانی با انتقاد از شیوه برگزاری مناظره‌ها، گفت: انتظار داشتم این مناظره‌ها دو به دو برگزار شود.

با آقای جلیلی موافقم!

محسن رضایی
نیز با موافقت با پیشنهاد جلیلی برای تغییر ساختار مناظره سوم، در عین حال خواستار این شد که نامزدها هم در ارائه برنامه‌هایشان تغییراتی دهند.

کد خبر 434059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =