لحظه به لحظه با بازار ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، شاخص کل بورس با ۰٫۳۸ درصد تغییر و ۴ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۵۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، شاخص کل بورس با ۰٫۳۸ درصد تغییر و ۴ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۵۶ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۱۲۱ واحد منفی در محدوده ۳۸۲ هزار واحد قرار گرفت.

لحظه به لحظه با بازار ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

امروز در نیم ساعت ابتدایی بازار ارزش معاملات به ۶۵۴ میلیارد تومان رسید. و شاخص‌ترین گروه‌های صتعتی هم مواد دارویی،خودرو و بانکی‌ها هستند.

همچنین تا این لحظه از بازار نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شستا» با تاثیر مثبت در شاخص کل هستند و در مقابل نمادهای «فارس» «فجر» با تاثیر منفی در شاخص هستند. بیشترین تراکنش هم برای «غکورش»، «برکت» و «خودرو» به ثبت رسیده است.

در نیم ساعت ابتدایی بازار بیشترین معامله در نمادهای «خودرو»، «کمند۲» و «خساپا» بود.

در پیش‌گشایش بورس امروز هم نمادهای «برکت» با ۱۶ میلیون برگه سهم در صف خرید، و نماد «سصفها» با ۶ میلیون برگه سهم در صف فروش قرار گرفته‌اند.

لحظه به لحظه با بازار ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

ساعت ۹:۳۰

محصولات شیمیایی با گرایشی منفی متعادل داد و ستد می شوند.پترول, فارس, تاپیکو, شیران, شپدیس, شپترو,  شاراک, شبصیر و پارس با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.شتوکا, شدوص و شلعاب نمادهای پر عرضه ی گروه اند.شجم, پاکشو و شاراک با گرایشی مثبت و متعادل معامله می شوند.

ساعت ۹:۳۲

بانکی ها نیز  با نوسان قیمت داد و ستد می شوند . وبملت ، وبصادر، ونوین ،وسینا، پست با گرایش منفی و وتجارت، وپارس، وپاسار ، وملل، وشهر، وکار با گرایشی مثبت متعادل اند .

ساعت ۹:۴۳

خودرویی ها نیز با افت قیمت همراه اند. خگستر و خاور مثبت و متعادل داد و ستد می شوند . خودرو، خساپا، خبهمن، خزامیا، ختوقا و خاذین با گرایشی منفی متعادل  و خموتور، خفنر و ورنا  پر عرضه های گروه اند.

ساعت ۱۰:۲۷

بازار در این دقایق با تعادل میان خریداران و فروشندگان داد و ستد می شود.

ساعت ۱۰:۳۷

مخابراتی ها نیز با افت قیمت داد و  ستد می شوند.اخابر و همراه با گرایشی منفی متعادل اند.
در میان معاملات منفی برقی ها بکهنوج، بفجر، بمپنا مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.

کاشی و سرامیکی ها نیز با افت قیمت داد و ستد می شوند.کپارس و کهرام پر عرضه های گروه اند.

قشرین تک نماد مثبت گروه قندی هاست.

ساعت ۱۱:۱۹

عقب نشینی خریداران در این دقایق مشهود است.

ساعت ۱۲:۲۴

شاخص کل با افت ۰.۷ درصدی در این دقایق رو به رو است.

ساعت ۱۲:۳۰

امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۸۲۴ واحد معادل ۰.۷۶ درصد کاهش داشت و به یک میلون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۰ واحد رسید. شاخص‌های اصلی دیگر نیز همگی قرمز بودند.

ارزش معاملات بازار امروز ۶۲ هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال بود. همچنین معامله‌گران تعداد ۵۳۹ هزار و ۸۱ معامله به ثبت رساندند.

از میان ۵ نماد تاثیرگذار امروز (فملی، فولاد، شستا، خودرو و وغدیر) تنها خودرو سبز بود. نمادهای غکورش، برکت، خودرو، خساپا و خگستر نیز بیشترین تراکنش را داشتند. دو نماد اول کاهش و بقیه افزایش ارزش را تجربه کردند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۷۵ واحد تنزل به ۱۷ هزار و ۴۸۴ واحد رسید. تعداد ۲۳۰ هزار معامله به ارزش ۸۸ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال انجام شد.

همچنین سمگا، بنو، غصینو، آریا و زاگرس نمادهای تاثیرگذار فرابورس و نمادهای چخزر، شاروم، کزغال، کرمان و وپویا نمادهای پرتراکنش چهارشنبه فرابورس بودند.

 هفته برای بورس قرمز تمام شد

کد خبر 434023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =