همتی: شیوه مناظره مثل مسابقه هفتگی شده است

عبدالناصر همتی به عنوان پنجمین نامزد پاسخ دهنده گفت: انتخاب فعلی بین کسانی است که می خواهند درهای کنش‌گری جامعه و مردم را ببندند.

به گزارش صدای بورس، عبدالناصر همتی در پاسخ به سوالی درباره نبود ارتباط بین نظام آموزشی و نیاز کشور گفت: به شیوه مناظره انتقاد دارم و مثل مسابقه هفتگی شده است. برای اینکه مردم مواضع ما را بدانند بهتر بود سوالات بهتری مطرح می شود. انحصار عامل اصلی فساد و ناکارآمدی است. انتخاب فعلی انتخاب بین بد و بدتر و خوب و خوب تر نیست؛ بلکه انتخاب بین کسانی است که می خواهند درهای کنش‌گری جامعه و مردم را ببندند.


بیشتر بخوانید:

جلیلی: کشور با نمایش اداره نمی‌شود


همتی اضافه کرد: من صدای بی صداها و قدرت بی قدردان هستم. دولت من حامی آسیب پذیرترین افراد جامعه خواهند شد. بهترین کاری که می شود برای قشر ضعیف کرد این است که کولبران، سوخت بران، افراد دارای معلولیت، کارگران غیر رسمی، زنان سرپرست خانوار و کودکان بی سرپرست را معضل جامعه ما و اصل و هدف دولت خود قرار دهیم. در حوزه سلامت و آموزش و رسیدگی به افراد آسیب پذیر باید اقداماتی انجام شود. باید مدارس دولتی را تقویت کنیم تا آموزش از پایه اصلاح شود. باید مردم حق انتخاب مدرسه فرزند خود را داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 434019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =