نظرات بورسی کاندیداهای ریاست جمهوری

در این ویدیو به بررسی نظرات بورسی 7 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 می‌پردازیم.

  • سعید جلیلی

‎در سه ماه اول دولتم ریسک پذیری را برای سهامداران به حداقل می‌رسانم. هنر رئیس‌جمهور باید این باشد که بتواند بانک مرکزی، بیمه مرکزی و سازمان بورس را با هم در این جهت هماهنگ کند.

  • سید ابراهیم رئیسی

‎ حقوقی‌های بورس که حضورشان مثل بچه پولدار است و باید کنترل می‌شدند. بورس جای جبران کسری بودجه دولت نیست. باید صندوق جبران خسارت برای کسانی که بسیار هستند فعال شود تا مردم اعتماد کنند. تضمین خسارت مردم در بورس هم با صندوق توسعه و هم صندوق تثبیت و هم با صندوق جبران خسارت قابل تامین است.

  • امیر حسین قاضی زاده هاشمی

‏اگر رئیس‌جمهور شوم، پول‌های خارج شده توسط دولت را در قالب صندوق تثبیت به بازار بورس برمی‌گردانم.» خرید گندم و دیگر کالاها باید در بورس کالا فروخته و قیمت گذاری در بورس کالا انجام شود. اگر رئیس‌جمهور شوم، پول‌های خارج شده توسط دولت را در قالب صندوق تثبیت به بازار بورس برمی‌گردانم.»

  • علیرضا زاکانی

بنده کاری که دولت آقای روحانی انجام داد را در بورس انجام نمی‌دهم. باید نگاه درآمدی به بورس داشت بلکه دولت باید برای بورس هزینه کند. ما حتما شرایطی را پیش خواهیم برد که بورس به جایگاه مطمئن و با ریسک‌پذیری منطقی خود برسد.

  • محسن رضایی

تشکیل صندوق جبران زیان‌های مالباختگان و ارتباط دادن تولید به بورس، دو برنامه من است. دولت چون فهمید بورس می‌رود بالا، پول ها را وارد بورس کرد. به قشر مستضعف که آخر از همه سهام خریدند آسیب وارد شد. بعد از آن هم ۲۰۰ میلیون دلار از جیب مردم برداشتند تا خسارت کاری که کردند را جبران کنند!

  • محسن مهر علیزاده

دولت مردم را در بورس بیچاره کرد. با چه انگیزه‌ای دولت حباب بورس را باد کرد و با یک سوزن مردم را بیچاره کرد.

  • ‎عبدالناصر همتی

‎اینکه هر شرکت تولیدی تعطیل شد به زور آن را بازگشایی کنیم درست نیست و باید دقیق و علمی مشکل آن را بررسی کنیم. این روش ها و کارهای نمایشی را قبول ندارم. می‌گویند می‌خواهیم بورس را در سه روز اصلاح کنیم، مگر ماکروفر است؟ سفارش کردم به وضعیت بازار سهام رسیدگی شود.

کد خبر 433979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =