لحظه به لحظه با بازار ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد قرار گرفت و ۶ هزار واحد مثبت و ۰٫۷۵ درصد رشد را ثبت کرد.

به گزارش صدای بورس امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۱۶۳ هزار واحد قرار گرفت و ۶ هزار واحد مثبت و ۰٫۷۵ درصد رشد را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۴۶۱ واحد مثبت در محدوده ۳۸۵ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم یک میلیارد تومان رسید.

لحظه به لحظه با بازار ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

امروز نمادهای «وبملت»،«فارس» و «خودرو» با تاثیر مثبت در شاخص کل آغاز به کار کردند و در مقابل نمادهای «وسخوز» و «غکورش» با تاثیر منفی در شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش در نیم ساعت اول معاملات برای «غکورش»،«خساپا» و «خودور» ثبت شد.

برترین گروه‌های صنعتی امروز خودرویی‌ها، بانکی‌ها و کانه‌های فلزی هستند. تا این لحظه از بازار بیشرین حجم معامله برای «خساپا»، «خودرو» و «وبملت» ثبت شده است.

امروز همچنین نمادهای معاملاتی «قلرست» «بکاب» «ثشرق» «شدوص» «غمهرا» و «لابسا»مشمول رفع گره معاملاتی شده‌اند.

در نیم ساعت ابتدایی معاملات ۵۹ نماد در صف خرید و ۱۲۵ نماد در صف فروش قرار دارند.

در پیش‌گشایش بورس امروز نماد «خودرو» با ۴۰۸ میلیون برگه سهم در صف خرید و نماد «خزر» با ۱۸ میلیون برگه سهم در صف فروش قرار گرفته بودند.

لحظه به لحظه با بازار ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

ساعت ۱۱:۰۰

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان نیمه اول معاملات ۰.۸درصد رشد داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۵درصد صعود کرد.

در ساعت ۱۰ و ۴۵دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هشت هزار و ۷۷۹واحدی (۰.۸درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۵هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۸۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۱۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۵میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند. نمادهای «غکورش»، «شپنا»، «اپال»، «کاما»، «خساپا»، «غزر» و «فملی» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فتوسا»، «زملارد»، «شاروم»، «فگستر»، «چخزر»، «کزغال» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به دو هزار و ۵۳۰میلیارد تومان رسید.

نمای میانی

نقشه میانی

ساعت ۱۲:۳۰

حقوقی‌ها امروز حدود ۲۵۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۷۰۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۰درصد یعنی ۹۵۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان پنج درصد از کل معاملات شد.
بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی»، «خودرو و ساخت قطعات» و «استخراج کانه‌های فلزی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و  «زراعت و خدمات وابسته» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «غکورش»، «غصینو» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وبملت»، «فروی» و «فزرین» معطوف بود.
مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری صنعت غذایی کورش حدود ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک ملت با برتری حدود ۶۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۲نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۷۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۳۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۴۶۰میلیارد تومان بود.

کد خبر 433973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =