«ترنم» باران مطمئن برای سرمایه‌گذاری

موضوع سرمایه‌گذاری توسط بیمه مرکزی نظارت می‌شود تا نگرانی را از مشتریان بگیرد که ناگهان در افت و خیزهای بازدهی بازار دچار ضرر نشوند.

علیرضا هادی، مدیر عامل شرکت بیمه باران در گفت‌وگو با صدای بورس؛
اساس بیمه های پس اندازی سرمایه‌گذاری است، یعنی شرکت بیمه باید بتواند حق بیمه‌های دریافتی از مشتریان را در بازارهای مختلف سرمایه گذاری کند و یکی از این بازارها، سرمایه است.
شرکت بیمه باران هم بنا به فعالیت خود و تخصص در بیمه زندگی به صورت حرفه‌ ای وارد بازار سهام و دیگر بازارهای مالی شده و بیمه‌نامه « ترنم» که خاصیت پس‌اندازی دارد را ارائه می دهد.
بر اساس آیین‌نامه سرمایه گذاری بیمه مرکزی مکلفیم حق بیمه را در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری کنیم برای مثال موظفیم 40 درصد از آن را در بازارهای کم ریسک مثل بانک و 35 درصد در بازار سهام سرمایه‌گذاری کنیم.
موضوع سرمایه‌گذاری توسط بیمه مرکزی نظارت می‌شود تا نگرانی را از مشتریان بگیرد که ناگهان در افت و خیزهای بازدهی بازار دچار ضرر نشوند.
از دیر زمان با استارتاپ ها همکاری داریم و به دلیل ساده و در دسترس بودن بیمه ترنم باران از همکاری با آنها استقبال می‌شود البته چند قرارداد در این زمینه امضا شده است.
تا چند وقت دیگر بیمه نامه مستمری شرکت رونمایی می‌شود که در ادامه بیمه ترنم باران است، از شرایط خاص آن برخوردار شدن مستمری بیمه‌گذار بعد از پرداخت حق بیمه است که با همکاری های صورت گرفته با بیمه مرکزی به زودی عرضه می‌شود.

کد خبر 433949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =