چگونه بازار ۸۰ درصد بازدهی می‌دهد

صنعت فلزات صنعت خوبی بود که در این مدت افتی نداشته و حتی رشد هم داشته صنعت پتروشیمی هم خوب به نظر می‌رسد.

احمد اتحادپور، مدیرعامل سبدگردان آرمان اقتصاد در گفت‌وگو با صدای بورس:
بازار در دو ماه گذشته شرایط خوبی نداشت، با توجه به متقارن شدن دامنه نوسان و اینکه سهم‌های بزرگ از قفل صف فروش خارج شده‌اند تصور می‌شود که در کوتاه مدت امیدی به رشد نباشد اما افت هم به شدت دو ماه اول نیست.
نرخ تورم بالایی 40 درصد پیش‌بینی می‌شود، قیمت ارز که به مذاکرات بستگی دارد ولی بازده 30-40 درصدی بازار سرمایه را متصور هستیم.
شاخص یک میلیون و 100 هزار واحدی که وجود دارد تصور می‌شود تا پایان سال با احتمال 70-80 درصدی به یک میلیون 400 – 500 هزار واحد برسد، دلیل این تصور رشد قیمت جهانی، نرخ تورم و گزارشهای خوبی که از بازار حمایت می‌کند است.
صنعت فلزات صنعت خوبی بود که در این مدت افتی نداشته و حتی رشد هم داشته صنعت پتروشیمی هم خوب به نظر می‌رسد.
صنعت بانک و خودرو به شدت به مذاکرات وابسته است در این مدت صورتهای مالی آنها به شدت اصلاح شده و شرکت‌های بانکی از حالت زیانده خارج شده و وضعیت خوبی دارند.
تغییر دامنه نوسان بازگشت به سابق بود، به نظر سرمایه‌گذار باید در شرایط امن سرمایه‌گذاری کند اگر تصمیمات به صورت هفتگی و ماهانه صورت گیرد احتمالا به اعتماد بازار آسیب می‌زند.
پیشنهاد می‌شود قوانین و مقررات به سرعت اصلاح یا تغییر نداشته باشد و تیمی کارشناسی بررسی کند که قفل شدگی‌های گذشته را در بازار نبینیم.

کد خبر 433941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =