سومین و آخرین روز مثبت بورس در هفته

بازار سرمایه امروز بعد از دو روز منفی متوالی، سبز شد و با رشدی ۰.۷۲ درصدی، شاخص به عدد یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۶۵ واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، بورس تهران با رشدی ۰.۷۲ درصدی معادل ۸ هزار و ۱۹۰ واحد به یک میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۶۵ واحد رسید. شاخص‌های دیگر نیز همگی مثبت بودند. همچنین امروز ۵۷۸ هزار و ۹۶۱ معامله انجام شد. ارزش این تعداد معامله ۴۸ هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال بود.

تاثیرگذارترین نمادهای امروز بازار سرمایه فولاد (۱۳۹۲ واحد مثبت)، شپنا (۷۷۹ واحد مثبت)، فارس (۷۱۷ واحد مثبت)، شتران (۵۲۵ واحد مثبت) و وغدیر (۴۶۸ واحد مثبت) بودند. پرتراکنش‌ترین‌های امروز بازار نیز غکورش، غزر، شپنا، اپال و خساپا بودند. این نمادها همگی مثبت بودند.

رشد ۱۵ واحدی فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز، ۱۵ واحد افزایش را نشان داد و به ۱۷ هزار و ۶۹۳ واحد رسید. تعداد ۲۱۵ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال به انجام رسید.

۵ نماد تاثیرگذار امروز فرابورس نمادهای غویتا (منفی)، آریا (مثبت)، وهور (مثبت)، ذوب (مثبت) و تاپکیش (منفی) بودند. فگستر، چخزر، غگیلا، دماوند و کزغال نیز پرتراکنش‌های امروز بودند که از میان این ۵ نماد، تنها دماوند منفی بود.

سومین و آخرین روز مثبت بورس در هفته

کد خبر 433832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =