مقایسه عملکرد «کپارس»،«کخاک»،«کگل»

گزارش عملکرد ماهانه سه نماد «کپارس»،«کخاک»،«کگل» را بخوانید.

به گزارش صدای بورس، نماد کپارس در اردیبهشت ماه به فروش ۳۱ میلیارد تومانی رسید که به نسبت مدت مشابه سال قبل و میانگین ۱۲ ماهه سال گذشته به ترتیب رشد ۸۰ درصدی و ۲۸ درصدی را نشان می دهد.

 مقدار تولید و فروش انواع کاشی شرکت در این ماه  ۴۱۴ هزار متر مربع گزارش شده که به نسبت اردیبهشت سال گذشته، رشد ۸ درصدی دارد.

 نرخ فروش انوع کاشی پرسلانی و انواع کاشی دیوار در اردیبهشت ماه به ترتیب به ۱۳۲ هزارتومان و ۶۹ هزار تومان به ازای هر متر مربع رسیده که در قیاس با ماه قبل افت ۵ درصدی و بدون تغییر بوده است.
  
 قیمت سهم ۱۴۷۶۷ تومان می باشد و در یکماه گذشته ۶ درصد افت داشته است.

شرکت صنایع خاک چینی ایران در اردیبهشت ماه ۵۸ میلیارد تومان فروش داشته که رکورد جدید برای شرکت محسوب می شود و نسبت به اردیبهشت ۹۹ حدود ۱۲۳ درصد و نسبت به میانگین ماهانه سال ۹۹ حدود ۷۷ درصد رشد داشته است. 

 مقدار فروش "محصولات فرآوری شده" شرکت در اردیبهشت ماه ۱۹۶۷۹ تن بوده که نسبت به اردیبهشت سال قبل حدود ۳.۳ درصد رشد داشته است. 

 نرخ فروش "محصولات فرآوری شده" شرکت در اردیبهشت ماه ۲۷۵۵ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به فروردین ماه ۵ درصد افت داشته است. 

قیمت سهم حدود ۳۲۶۵ تومان و بازدهی یک ماهه ۱۵- درصد بوده است .

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در اردیبهشت ماه حدود ۴۱۶۰ میلیارد تومان فروش داشته که بیشترین فروش ماهانه شرکت محسوب می شود و نسبت به اردیبهشت سال قبل ۲۲۰ درصد و نسبت به میانگین ماهانه سال قبل حدود ۷۰ درصد رشد داشته است. 

 مقدار فروش "گندله" به عنوان اصلی ترین محصول شرکت در اردیبهشت ماه ۱ میلیون و ۱۸۴ هزار تن بوده که نسبت به اردیبهشت سال قبل تغییر چندانی نداشته است. 

 نرخ فروش " گندله" در اردیبهشت ماه ۳۱۶۷ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به فروردین ماه حدود نیم درصد افت داشته است. 

قیمت سهم حدود ۱۳۴۰ تومان و بازدهی یک ماهه ۳.۹- درصد بوده است .

منبع: آواتحلیل

کد خبر 433627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =