«رانفور»، «شبصیر»، «بموتو» چه عملکردی داشتند؟

گزارش فعالیت اردیبهشت ماه سه نماد «رانفور»، «شبصیر»، «بموتو» منتشر شد.

به گزارش صدای بورس، شرکت  خدمات انفورماتیک در اردیبهشت ماه به درآمد ۱۹۱ میلیارد تومانی رسید که به نسبت مدت مشابه سال قبل و میانگین ۱۲ ماهه سال گذشته به ترتیب رشد ۲۸ درصدی و ۵ درصدی را نشان می دهد.

 این شرکت در دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ در مجموع ۳۹۷ میلیارد تومان فروش داشته که این عدد در دوره مشابه سال قبل ۲۹۲ میلیارد تومان بوده است. 

 قیمت سهم ۵۹۴ تومان می باشد و در یک ماه گذشته ۷۴ درصد افت داشته است.

شرکت پتروشیمی قائد بصیر در اردیبهشت ماه ۱۹۶ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به اردیبهشت سال ۹۹ حدود ۱۳۶ درصد و نسبت به میانگین ماهانه سال ۹۹ حدود ۶۳ درصد رشد داشته است. 

 مقدار فروش " گرانول ABS" به عنوان مهم ترین محصول شرکت در اردیبهشت ماه ۲۵۹۷ تن بوده که نسبت به اردیبهشت سال قبل ۳۵ درصد افت داشته است. 

 نرخ فروش " گرانول ABS" در اردیبهشت ماه حدود ۶۸.۷ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم بوده که نسبت به فروردین ماه حدود ۱ درصد رشد داشته است. 

قیمت سهم حدود ۷۵۰۰ تومان و بازدهی یک ماهه ۱۵.۳+ درصد بوده است .

نماد بموتو در اردیبهشت ماه به فروش ۱۶۶ میلیارد تومانی رسید که این عدد در فروردین ماه و میانگین هفت ماهه گذشته به ترتیب ۵۴ میلیارد تومان و ۱۲۴ میلیارد تومان بوده است.

 میزان تولید و فروش شرکت نیز به ترتیب با ۳۶ و ۲۱۱ درصد افزایش به نسبت ماه قبل، به ۲۲۴۴۳۷ و ۲۵۲۸۷۳ دستگاه از انواع محصولات رسیده است.

 نرخ فروش الکتروموتور کولری، صنعتی و پمپ آب در فروردین ماه به ترتیب ۱۹ درصد افزایش، ۳۲ درصد افزایش و بدون تغییر نسبت به ماه قبل به ۱ میلیون تومان، ۴ میلیون تومان و ۱ میلیون تومان رسیده است.

در نهایت جمع فروش ۸ ماهه سال مالی جاری ۱۰۳۳ میلیارد تومان گزارش شده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۶۱۵ میلیارد تومان بوده است.

 قیمت سهم ۴۶۵۱ تومان می باشد و در یک ماه گذشته ۱۵ درصد افت داشته است.

منبع: آواتحلیل

کد خبر 433613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =