۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱

دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، طبق اعلام سجاد عباسی، دبیر دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری، در چهار روز نمایشگاه حدود ۲۰ هزار نفر به عنوان بازدیدکننده از این نمایشگاه در پارک حضور داشتند.

همچنین حدود ۳۵ هزار نفر به صورت مجازی در این رویداد شرکت کردند. بیشترین بازدید از یک غرفه، ۱۲۰۰ نفر و کمترین بازدید ۹۰ نفر بوده است.

در ابتدای مراسم، برندگان مسابقات اینوتکس بتل، اینوتکس پیچ و استارکاپ اعلام شدند. تیم «نانوفام» برنده اول اینوتکس بتل شد. همچنین تیم‌های «رپید ایکس»، «اکتیوا» و «نمالاین» به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم چهارمین دوره از رقابت‌های اینوتکس پیچ را از آن خود کردند. همچنین گروه پیتام قهرمان لیگ مسابقات فیفا و و تیم هما برنده لیگ مسابقات PES شدند.

در این مراسم، همتی شهردار شهر پردیس درسخنانی با تشکر از تمامی دست اندرکاران اینوتکس ۲۰۲۱ و دکتر سورنا ستاری اظهار داشت: ما در تلاش بودیم استارتاپ‌هایی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت داشتند شناسایی کنیم، از غرفه‌های آنها دیدن کردیم و بالطبع بعد از نمایشگاه با آنها در ارتباط خواهیم بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تمام قد از این استارتاپ‌ها مخصوصا استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که با ایده‌های جدید این شرکت‌های خلاق در سال‌های آینده بتوانیم به غایتی مثل شهرهای هوشمند دست پیدا کنیم و بتوانیم از تمام سرمایه‌های انسانی موجود در کشور در این زمینه استفاده کنیم.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد.

کد خبر 433336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =