لحظه به لحظه با بازار ۲خرداد ۱۴۰۰

در پیش‌گشایش بورس امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ نماد «پارند» در صف برترین تقاضاهای بورسی و نماد «خزر» دارای بیشترین صف فروش در بازار امروز است.

به گزارش صدای بورس در پیش‌گشایش بورس امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ نماد «پارند» در صف برترین تقاضاهای بورسی و نماد «خزر» دارای بیشترین صف فروش در بازار امروز است. ۵۲۶۴۱ میلیارد ریال ارزش صف‌های فروش و ۳۸۶۳ میلیارد ریال ارزش صف‌های خرید است.

ساعت ۱۰:۰۰

امروز دوم خرداد ۱۴۰۰ شاخص کل بورس با ۰٫۹۲درصد افت و ۱۰۳۵۲ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۱۷ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۵۳۸ واحد منفی در مدار ۳۹۰ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات امروز در نیم ساعت ابتدایی به ۶۹۱ میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «فملی»، «وپاسار» و «شپنا» از نمادهای منفی و نمادهای «بوعلی» و «شارای» با تاثیر مثبت در شاخص کل هستند. بیشترین تراکنش را هم نمادهای «خساپا»، «خودرو» و «برکت» داشتند. شاخص‌ترین گروه‌های صنعت هم امروز گروه‌های فرآورده‌های نفتی،خودرو و بانکی بودند.

ساعت ۱۰:۴۰

در سیمانی ها پس از افت های اخیر شاهد بهبود نسبی معاملات هستیم هرچند همچنان خبری از معاملات پرحجم نیست.

ساعت ۱۱:۱۴

گروه سیمانی پس از افت های صورت گرفته و اخبار مربوط به تغییر نحوه قیمت گذاری امروز مورد توجه هستند.

ساعت ۱۲:۲۱

نماد وبملت بازگشایی می‌شود.

ساعت ۱۲:۳۰

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با افت ۲۰ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحد قرار گرفت و افت ۱٫۸۱ درصدی را ثبت کرد. شاخص کل هم‌وزن هم با افت ۳ هزار واحدی در محدوده ۳۸۸ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات امروز به ۳ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «فارس»، «فملی» و «وپاسار» از نمادهای منفی و نمادهای «شاراک»،«سفارس» و «وپارس» از نمادهای مثبت موثر در شاخص کل هستند. امروز شاخص‌ترین گروه‌های صنعتی فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی و خودرویی‌ها بودند. امروز بیشترین حجم معامله را هم «خودرو»، «کمند» و «خساپا» داشتند.

کد خبر 433325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =