اولویت اصلی تملت برای برای سهامداران اعلام شد

امکان نقدشوندگی مناسب سهم تملت را همان طور که در دوره های قبلی حفظ کردیم تلاش می کنیم برای سال جاری هم همین روال را طی کنیم.

روح الله حسینی مقدم، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه بانک ملت در گفت و گو با صدای بورس:
روز جاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تامین سرمایه بانک ملت برگزار شد. در این مجمع 80 درصد سود انباشته معادل 400 ریال سود نقدی به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم شد.
پرونده‌ای حقوقی از سال گذشته وجود داشت که اقدامات مناسبی در خصوص این صورت گرفته و توانستیم مجمع را متقاعد کنیم؛ همچنین مجمع تکلیف کرد که گزارشات مربوطه به این پرونده به صورت مجزا در زمان خود از طریق کدال افشا شود.
رشد سودآوری تملت و سیاست هیات مدیره بر ایجاد درآمد پایدار، مورد توجه مجمع قرار گرفت.
در تامین سرمایه بانک ملت در بخش تامین مالی، هدف توسعه و افزایش سهم از بازار است. در سال گذشته 10 پروژه در حوزه اوراق بدهی و دو پروژه در حوزه اوراق سرمایه‌ای تامین مالی کردیم.
در حوزه تامین مالی برای سال جاری برنامه داریم از لحاظ نسبت کیفی و کمی رشد داشته باشیم. هدفگذاری انجام شده برای تامین مالی 8 هزار میلیارد تومان انتشار اوراق بدهی است؛ در حوزه اوراق سرمایه‌ای نیز چندین پرونده وجود دارد که تلاش می‌کنیم موارد بیشتر را نیز انجام دهیم. در حوزه مدیریت دارایی هم سعی می‌کنیم فاصله خود را رقبا بهبود بخشیم.
برنامه‌ای با گروه مالی ملت و بانک ملت تدوین شده که هدف داریم در گام اول حجم صندوق‌های با درآمد ثابت را از 8 هزار میلیارد تومان به 15 هزار میلیارد تومان برسانیم. همچنین برنامه‌های زیرساختی را آغاز کردیم، مراحل طی شده و پیش‌بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک محقق شود. تلاش می‌کنیم در سایر حوزه‌ها مانند بورس کالا به ویژه در گواهی سپرده سکه طلا وبازارگردانی اوراق اختیار معامله گواهی سپرده سکه نقش مناسبی را ایفا کنیم. 
سیاست اصلی در مجموعه ملت حفظ نقدشوندگی به عنوان بازارگردان است در همه شرایط بازار در همه سطوح قیمت به عنوان بازارگردان در بازار فعالیت داریم.
در خصوص سهم تامین سرمایه بانک ملت هم همین اتفاق رخ داده است
امکان نقدشوندگی مناسب سهم تملت را همان طور که در دوره های قبلی حفظ کردیم تلاش می کنیم برای سال جاری هم همین روال را طی کنیم.

کد خبر 433321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =