لحظه به لحظه با بازار ۱ خرداد ۱۴۰۰

در پیش‌گشایش بورس امروز اول خرداد ۱۴۰۰ «پارند» در صف عرضه و «کویر» در صف فروش قرار دارد.

به گزارش صدای بورس در پیش‌گشایش بورس اول خرداد ۱۴۰۰ نماد «پارند» در صف عرضه با ۲۰ میلیون برگه سهم قرار دارد. همچنین نماد «کویر» با ۷۷ میلیون برگه سهم در صف فروش قرار دارد.

ساعت ۱۰:۰۰

شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار واحد منفی در مدار یک میلیون و ۱۴۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۱۵۴۳ واحد منفی در محدوده ۳۹۵ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار امروز اول خرداد ۱۴۰۰ به ۵۸۲ میلیارد تومان رسید.

امروز نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شبندر» با تاثیر منفی و نمادهای «وپارس»، «برکت» با تاثیر مثبت در بازار امروز هستند. بیشترین تراکنش را هم «شپنا»، «فملی» و «برکت» داشتند. برترین گروه صنعت هم گروه‌های فرآورده‌های نفتی، فلزات اساسی و بانکها هستند. بیشترین ارزش معامله را امروز «شپنا»، «فملی» و «پالایش» داشتند و بیشترین حجم معامله را هم «خساپا»، «خودرو» و «وتجارت» ثبت کردند.

ساعت ۱۲:۳۰ 

امروز شاخص افت شدیدی را تجربه کرد و با افت ۲۷ هزار و ۷۵۱ واحدی مواجه شد و بر مدار یک میلیون و ۱۲۷ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز همانند شاخص کل، با کاهش ۴ هزار و ۸۹۷ واحدی، در کانال ۳۹۲ هزار و ۸۵ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۲۵۵ هزار معامله به حجم ۵ میلیارد و ۹۷۶ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۲ هزار و ۶۶۸ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «کچاد» و «تاپیکو» از تاثیرگذاران منفی شاخص امروز و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «برکت»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس نیز امروز در مسیری نزولی گام برداشت و با افتی ۱۲۸ واحدی، بر مدار ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحد قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۱۴ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۹۳۲ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۳۷ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال بود.
نمادهای «بپاس»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «هرمز» و «ذوب» از نمادهای تاثیرگذار و «فگستر»، «فتوسا»، «ساوه» و «کرمان» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 433282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =