۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
قیمت دلار پایین آمد

ارزش دلار مقابل همه ارزهای مهم در جهان کاهش یافت.

به گزارش صدای بورس، یوان و یورو روزهای خوبی را در برابر دلار تجربه می کنند. 

یوان پس از یک دوره بد در سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷، از سال ۲۰۱۸ وارد مدار صعودی در برابر دلار شد و این مسیر را کم و بیش تاکنون حفظ کرده است. نرخ برابری فعلی، بالاترین ارزش ثبت شده ارزش یوان مقابل اسکناس سبز از سال ۲۰۱۸ تاکنون بوده است. شاخص سی اف ای تی که ارزش یوان را مقابل ۲۳ ارز دیگر اندازه میگیرد به بالاترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده است. یورو هم بالای ۱.۲ دلار ماندگار شده است.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۴۲ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۸۹.۸۱ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۳ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۴۳ درصد کاهش به ۱۰۸.۸۰۰ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۸۷ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۳۴ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۵۳ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۴۱۸ دلار مبادله شد. یورو ۰.۳۸ درصد بالا رفت و با ورود به کانال ۱.۲۲ به ۱.۲۲۱ دلار رسید.


بیشتر بخوانید:

«مشترک تدبیرگران فردا» صدرنشین شد


کد خبر 433255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =