مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

«مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس در میانه هفته، بازار سهام بیش از یک درصد افت کرد. امروز شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۱۳۸ واحد کاهش به سطح یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۶۷۲ واحد رسید.

در معاملات امروز، نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا، شپنا و شتران به ترتیب بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.


بیشتر بخوانید:  قیمت طلا و سکه امروز ( ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) حباب وحشتناک سکه گرمی


طرح اتحاد بورس و صنعت بیمه با امکان تضمین یک، سه و پنج ساله اصل سرمایه و سود سهامداران، با امضای قرارداد بیمه باران و سبدگردان آرمان اقتصاد رونمایی شد.

سهام عدالت امروز با ۱.۵ درصد افت روبه‌رو شد. امروز ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت معادل ۱۱ میلیون و ۱۶ هزار تومان بود.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم در تعقیب شاخص است. در معاملات امروز قیمت پایانی دارا یکم به ۱۲۹,۴۹۰ ریال کاهش یافت.

صندوق پالایشی یکم بیش از ۲.۶ درصد افت کرد. قیمت پالایش در پایان معاملات امروز به ۷۰,۳۰۰ ریال رسید.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۳ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۹ هزار تومان بود.

تعداد ۷۵ میلیون سهم شرکت تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، چهارشنبه این هفته به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "فتوسا" در فرابورس ایران عرضه می‌شود.

وزیر نفت درباره شایعه گران شدن قیمت بنزین گفت: این جنگ روانی است. هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی نداریم.

وزارت اقتصاد از انتشار و عرضه اوراق مالی از هفته اول خرداد ماه با استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در بازار سرمایه و پول خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور مصوبه موضوع افزایش کمک هزینه مسکن کارگران را برای اجرا به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی ابوریحان امروز برگزار و سود هر سهم، ۳۵۴ تومان تعیین شد.

دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۱) از ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

امروز دوشنبه قرار است جزئیات بسته‌شدن درگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات بانکی به صرافی‌ها و پذیرندگان فعال در حوزه رمزارز نهایی شود.

برای آگاهی از مشروح خبرها، به وبسایت صدای بورس مراجعه کنید.

کد خبر 433097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =