اوراق مالی اسلامی عرضه می‌شود

وزارت اقتصاد از انتشار و عرضه اوراق مالی از هفته اول خرداد ماه با استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در بازار سرمایه و پول خبر داد.

به گزارش صدای بورس،وزارت اقتصاد از انتشار و عرضه اوراق مالی از هفته اول خرداد ماه با استفاده از ظرفیت قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و در بازار سرمایه و پول خبر داد.

وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: خزانه‌داری کل بر حسب وظایف قانونی و تخصصی با استناد به نتایج تحلیل مستمر  روند تحولات متغیرهای اقتصادی»، «روند سنجه‌های پایداری بدهی‌های دولت در قالب سناریوهای مختلف ، پیش‌بینی جریان ورودی و خروجی منابع بودجه عمومی به خزانه و تلاش برای حصول به درجات قابل‌قبولی از سازگاری سیاستی با سیاست‌گذار پولی  تصمیم دارد نسبت به انتشار و عرضه اوراق مالی اسلامی با تضمین دولت از محل ظرفیت قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل از هفته اول خرداد ماه اقدام کند.

حسب تمهیدات اتخاذشده به منظور مشارکت هرچه بیشتر نهادهای فعال در بازار پول و سرمایه، متقاضیان خرید می‌توانند تقاضاها شامل حجم و مبلغ مورد درخواست را در روزهای اعلامی در سامانه بازار بین بانکی بانک مرکزی (قابل دسترس برای بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی) و سامانه مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران (قابل دسترسی برای کارگزاران مجاز در سامانه معاملات فرابورس) ثبت کنند.


بیشتر بخوانید:
مذاکرات چه تاثیری بر تغییرات ترم استراکچر اوراق بدهی دارد؟


کد خبر 433067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =