۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
سرد و یخ‌زده

همه‌گیری بیماری کرونا، بسیاری از کسب‌وکارها را در سطح جهان از رونق انداخت و به تعطیلی کشاند. با وجود کمک‌های ارائه شده در برخی کشورها، این کسب‌وکارها همچنان از محدودیت‌های اجباری رنج می‌برند.

نشریه «ویک اند» وابسته به روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: در گیرودار بحران کرونا، فعالیت‌های روزمره مختل شده و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده منتظر رفع محدودیت‌ها و مردم هم به انتظار بازگشایی مراکز تفریحی و تجاری هستند. وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، همه از اینکه نمی‌توانند آزادانه به خرید یا تفریح بپردازند، خسته و ناراحت هستند. و این تنها مشکل موجود نیست. وقتی به برخی مکان‌ها که زمانی مملو از جمعیت بود، سر می‌زنید، مشاهده می‌کنید که سردی و سکوت آنها را به فضایی مرده تبدیل کرده است. چنین به نظر می‌رسد که حتی پس از حل مشکل و رفع محدودیت‌های کرونایی و بازگشایی این مکان‌ها، مردم و کسب‌وکارهای مختلف برای بازگشت به شرایط عادی به گذشت زمان و شاید هم انجام برخی تغییرات نیاز داشته باشند.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۹۹

کد خبر 432997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    باسلام ما انسانها مانند باطری ماشین هسنیم وقتی مدتی شارژ نشیم اسید لایه های سرب را فاسد می نماید که دیگر قابل استفاده نیست هرچه زمان این بیماری باشد ممکن است 10برابر طول بکشد که مردم دوباره باهم مثل اولشان برگردند وقتی رباطها کار مارا می کنند بادوربین ازراه دور کنترل ودستور صادرمی کنیم محبت ها هم کم می شوند شاید به اخر زمان داریم نزدیک میگردیم باید همه به خدا پناه ببریم .