۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
دلار پس رفت

ارزش دلار مقابل ارزهای مهم در دنیا کاهش یافت.

به گزارش صدای بورس، بانک مرکزی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که همه گیری کرونا بیش از همه روی وضعیت معیشتی افراد با تحصیلات پایین و کسانی که مجبور به شیفت های کاری طولانی هستند، تاثیر منفی گذاشته است.

جروم پاول، رییس فدرال رزرو با بیان اینکه اقتصاد در مسیر احیا و بازگشت به شرایط قبل از آغاز همه گیری کرونا قرار دارد، نسبت به اشتغال زایی بیشتر با توجه به تقویت رشد اقتصادی ابراز امیدواری کرد. در پنج ماه اخیر نرخ بیکاری آمریکا در مسیر نزولی بوده و از نرخ های دورقمی مجددا فاصله گرفته است. 

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۳۶۸ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۰۷ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:
فصل جدیدی در شیوه های واگذاری املاک و اموال


ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۱۰۹.۴۳۲ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۸۶ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۳۶ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۵۲ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۴۰۹ دلار مبادله شد. یورو ۰.۵۷ درصد بالا رفت و با رفتن به کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۳ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 432937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =