با اولین عرضه اولیه 1400 بیشتر آشنا شوید

شرکت بر آن است تا در عمل این بازدهی را به اثبات برساند. ما به‌دنبال گفتن اعداد و ارقام نیستیم و برای سودرسانی به جامعه سهامداری، به پیش می‌رویم.

ابراهیم جمیلی، عضو هیئت مدیره شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در گفت ‌و گو با صدای بورس:
شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان یکی از تولیدکنندگان بزرگ شمش روی است که شمش روی بر اساس استانداردهای داخلی و در گریدهای Zn*2، Zn3*، SHG با خلوص بالاتر از 99.98 درصد تولید می‌کند.
این شرکت بازار صادراتی خوبی دارد و با وجود کیفیت بالا در تولید انواع شمش روی قیمت تمام شده آن با قیمت جهانی رقابت می‌کند.
در راستای افزایش سرمایه، برای تامین مواد اولیه، اولین قدم سرمایه‌گذاری در معادن خواهد بود ؛ گام بعدی خرید شرکت‌های دیگر و احداث کارخانجات جدید است و همچنین افزایش میزان تولید که وابسته به افزایش سرمایه و منابع مالی است که می‌تواند از بانک‌ها و از محل سود و آورده سهامداران تزریق شود.
در سال جاری سهام شرکت با سود خوبی همراه خواهد بود و در مجمع درباره تقسیم سود خبرهای خوبی به سهامداران می‌دهیم.
میزان تولید شرکت در سال ۹۷ بالای ۸ هزار و ۳۰۰ تن و در سال ۹۹ ، بیشتر از ۹ هزار و ۲۰۰ تن بوده است که نشان دهنده روند صعودی در تولید شرکت است.
تولید و صادرات و همچنین انتشار اوراق تبعی می تواند تضمینی برای این حمایت از سهامداران باشد. قبول اوراق تبعی به این معناست که شرکت به سهم خود ایمان دارد و دلیلی بر بازدهی گسترش صنایع روی ایرانیان به بیش از ۲۰ درصد خواهد بود.
شرکت بر آن است تا در عمل این بازدهی را به اثبات برساند. ما به‌دنبال گفتن اعداد و ارقام نیستیم و برای سودرسانی به جامعه سهامداری، به پیش می‌رویم.

شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در هر زمانی جسورانه عمل کرده و در تولید و صادرات جزء اولین‌ها بوده است. در سال گذشته به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب شد و نوید خوبی برای شرکت و سهامداران بوده است. شرکت با عرضه اولیه در سال گذشته می‌توانست سوددهی بهتری داشته باشد اما این تاخیر عرضه، شاید باعث سوددهی کمتر باشد اما با عرضه این سهم در کف قیمت و خرید خوبی که سهامداران در حال حاضر دارند، می‌توان آینده بسیار روشنی را برای خریداران این سهم متصور شد.

کد خبر 432869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =