جریمه یک میلیون تومانی برای تردد بین شهری

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: جریمه تردد خودروها در تعطیلات عید سعید فطر در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، سردار مهدی حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص نحوه اجرای مدیریت بر محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات عید سعید فطر توسط پلیس گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای این ایام محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر کشور محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از مردم عزیز خواستاریم که همچنان با برادران خود در نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این محدودیت‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشند و در این ایام از هرگونه سفر پرهیز کنند، چراکه ممنوعیت ترددها در این ایام برای سلامتی خود آنهاست.

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوال خبرنگارما در رابطه با نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد: در صورتی که افراد مصوبات را رعایت نکنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد؛ بر این اساس در تمامی ورودی شهرها دوربین‌ها فعال هستند و خودروهایی که در شهرهای قرمز تردد کنند یک میلیون تومان و خودروهایی که در شهرهای نارنجی و زرد تردد کنند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. همچنین تمام مجوزهای صادر شده برای سفر باطل است مگر در صورت اضطرار.


بیشتر بخوانید:

کاهش ۱۵ هزار واحدی شاخص کل/ بی‌اعتمادی در بازار موج می‌زند


سردار حاجیان با بیان اینکه برای اجرای محدودیت‌های کرونایی در ایام عید فطر همکاران ما در یک هزار و ۹۸۰ نقطه مستقر هستند، تاکید کرد: البته در این ایام ناوگان‌های عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان می‌توانند تردد کنند، این محدودیت‌ها برای خودروهای شخصی است و با هرگونه تردد در ورودی شهرها اعمال قانون صورت می‌گیرد.

سخنگوی ناجا همچنین عنوان کرد: پلیس با جدیت برای افرادی که مصوبات را اجرا نکنند اعمال قانون کرده و با همکاری مردم سیر نزولی مبتلایان به ویروس کرونا کاملا محسوس است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷ هزار خودرو در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان، در شهرهای زرد بیش از یک میلیون خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان و همچنین ۱۵۷ هزار خودروکه در شهرهای نارنجی تردد داشته اند، اعمال قانون شده اند و البته در طرح محدودیت شبانه هم بیش از یک میلیون خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزار تومانی شده اند. ‌

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 432736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =