۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
بازی دلار ادامه دارد

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم در جهان دوباره پایین آمد.

به گزارش صدای بورس، چاپ  گسترده اسکناس در آمریکا برای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی در برابر کرونا منجر به قرار گرفتن کسری بودجه دولت و میزان بدهی ها در سطح نگران‌کننده‌ای شده است.

اکنون میزان بدهی‌های دولت این کشور تا پایان ماه آوریل به ۲۸ تریلیون و ۲۳۴  میلیارد و ۹۵۸ میلیون دلار رسیده است. میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه به طور متوسط ۸۴ هزار و ۷۴۸ دلار بوده است. کسری بودجه دولت آمریکا تا پایان ماه آوریل به سه تریلیون و ۲۵۶ میلیارد و ۵۵۹ میلیون دلار رسیده است.


بیشتر بخوانید:
لزوم اصلاحات اساسی در ساختار بازار


شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل، سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۲۰۳ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۱۰ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۵ درصد کاهش به ۱۰۸ هزار و ۵۶۵ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۷۴ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۳۱ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۷ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۸ دلار مبادله شد. یورو ۰.۱۲ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۱ به ۱.۲۱۶ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 432700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =