ساختمان فدراسیون فوتبال به نام شستا شد

ساختمان فدراسیون فوتبال بابت بدهی دو میلیون یورویی دستمزد ویلموتس رسماً به مالکیت شستا درآمد و حتی سند تک برگ آن هم صادر شد.

به گزارش صدای بورس، با وجود آنکه بعضی از مسئولان فدراسیون از جمله صادق درودگر، رئیس کمیته اقتصادی سازمان لیگ اعلام کرده بود پول شستا پرداخت شده اما این شرکت دولتی ۳۰ میلیارد پرداختی را پس زد و سرانجام توانست ساختمان فدراسیون فوتبال را مال خود کند.

حالا رسما ساختمان فدراسیون فوتبال در مالکیت شستا قرار گرفت و حتی سند تک برگ آن هم صادر شده است.

فدراسیون فوتبال ادعا داشت با شستا توافق کرده و به جای دو میلیون یورو ارز به آنها ریال پرداخت کرده است. ادعای دیگر این بود که با ارز آبان ۹۸ یعنی یورو ۱۴ هزار تومانی پول را به شستا برمی گردانند. این شرکت دولتی اما بی توجه به ادعاهای مسئولان فدراسیون فوتبال، کار خود را کرد.

چندی قبل وکیل شستا به خبرنگاران گفت: در حال قیمت گذاری ساختمان فدراسیون هستند. دوباره مسئولان این فدراسیون ادعا کردند موضوع به سادگی حل و فصل می شود اما در نهایت شرکت مذکور رای دادگاه را گرفت.


بیشتر بخوانید:

رفع تحریم‌ها، کاهش نرخ ارز را به همراه دارد


طبق اعلام شرکت شستا، فدارسیون فوتبال باید به زودی تخلیه شود تا به فروش برسد. عزیزی خادم رئیس این فدراسیون اخیرا اعلام کرد قرار است مقر فوتبال به آکادمی، جایی که کمپ تیم ملی هم نامیده می شود، منتقل شود.

بنابراین گزارش، صادق درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال  دی سال گذشته گفته بود: برای بازپرداخت مبلغ بدهی ۲ میلیون یورویی دستمزد ویلموتس در شرایط برد - برد پیشنهاد تهاتر ۴۰ درصدی مبلغ با تبلیغات محیطی در آکادمی ملی فوتبال، تمرین های تیم ملی و دیدارهای دوستانه در هیات مدیره شستا مصوب شد و الباقی ۶۰ درصد بدهی با برنامه های گسترده دیجیتال مارکتینگ، استفاده از فضای هواداری، البسه و محصولات تیم ملی فی مابین تقسیم شود.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 432539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =