حجم معاملات به ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون رسید

شاخص با ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، در سومین هفته اردیبهشت، شاخص به روال چند ماه اخیر خود بازگشت.  شاخص  با ۱۳ هزار و ۵۴۷ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۹۴ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن  نیز دست کمی از شاخص کل نداشت و با کاهش ۰.۳۸ درصدی و با یکهزار و ۶۰۸  واحد کاهش، در کانال ۴۲۵ هزار و ۶۶۴ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۳۰۵ هزار معامله به ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۳۷ هزار و ۶۰۹ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «فارس»‌، «شستا» و «کچاد» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «شپنا»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
بازار در انتظار معجزه


شاخص بازار فرابورس نیز مانند همتای خود روزی پر افت و خیز داشت و با افتی ۸۷ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۵۷۲ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۱۴ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی یک میلیارد و ۲۶۷ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۴۲ هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «مارون» و «ذوب» از نمادهای تاثیرگذار منفی و «آریا»، «وسپهر»، «بگیلان» و «غگیلا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 432359

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =