لحظه به لحظه با بازار ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

در پیش‌گشایش امروز هشتم ‌اردیبهشت ۱۴۰۰ صف‌های فروش به نظر می‌رسد کمتر شده و بازار به سمت تعادل حرکت می‌کند.

به گزارش صدای بورس در پایان معاملات دیروز شاخص کل بورس به یک میلیون و ۲۰۲ هزار واحد رسید و رشد ۱۵ هزار واحدی را تجربه کرد. در جریان معاملات دیروز شاخص‌سازان روندهای مثبت و صعودی را طی کردند.

در پیش‌گشایش امروز هشتم اردیبهشت ۱۴۰۰«پارند» در صدر برترین تقاضا است و «کویر» در صدر برترین عرضه است.

ساعت ۹:۳۰

در جریان معاملات امروز(هشتم اردیبهشت) شاخص کل بازار سرمایه با رشد ۷ هزار واحدی در مدار یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۱۶۶ واحدی در ارتفاع ۴۲۷ هزار واحدی ایستاد.

امروز همچنین «فولاد»، «فملی» و «وبملت» در صدر نمادهای مثبت شاخص‌ساز قرار گرفتند و «خساپا»، «فملی» و «برکت» در برترین نمادهای پرتراکنش بازار در نیم ساعت ابتدایی قرار گرفتند. این در حالی است که نمادهای بانکی یکی یکی با افزایش تقاضا رو به رو می‌شوند. همچنین در شروع بازار امروز، از فشار عرضه برخی از نمادهای کوچک‌تر کاسته شده و معاملات در انها در حال رسیدن به تعادل است.

ارزش معاملات تا این لحظه از بازار به ۹۰۰ میلیارد تومان و حجم معاملات به یک هزار میلیارد رسید.

ساعت ۹:۵۵

شاخص کل بورس پس از رشد هشت هزار و ۱۰۵واحدی (۰.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با رشد ۰.۰۷درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۵نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۱نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای «فملی»، «خساپا» و «وتجارت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «کرمان»، «شگویا» و «ذوب» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ساعت ۱۰:۲۱

صف خرید وبملت نیز عرضه شد. حجم معامله بیش از ۳۶۴ میلیون سهم است.

ساعت ۱۱:۰۰

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه معامله‌ها با قیمت‌های متعادل و در صفر تابلو انجام شد. به نظر می‌رسد تا پایان بازار امروز شاهد صف‌های فروش متعادل باشیم و روند صعودی بازار ادامه پیدا کند.

ساعت ۱۲:۳۰

 شاخص امروز را نیز سبز به پایان رساند و با رشد حدود ۵ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن اما به رنگ سرخ بود و با کاهش ۰.۰۵ درصدی، با ۲۰۸ واحد کاهش، در کانال ۴۲۷ هزار و ۲۵۴ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۷۶ هزار معامله به حجم ۶ میلیارد و ۴۵۵ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۴ هزار و ۴۹ میلیارد ریال بود.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «وبملت»‌، «وپاسار» و «فارس» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «شپنا»، «شستا» و «خساپا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

کد خبر 432237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =