اعتماد برباد رفته مردم را برگردانیم

عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس با اشاره به ریزش شاخص‌های بورسی در چند روز گذشته و تدابیر مجلس گفت: زمانی بازار سرمایه می‌تواند رشد منطقه‌ای خود را پیدا کند که اعتماد به این بازار تزریق شود.

به گزارش صدای بورس، محسن علیزاده، عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس افزود: بسیاری از فعالان بازار سرمایه بر این نظر هستند که اگر تزریق نقدینگی به بازار سرمایه داشته باشیم، این بازار مجددا رشد خواهد کرد، اما معتقدم تا زمانی که اعتماد برباد رفته مردم در بورس را اصلاح نکنیم، نمی‌توانیم در این زمینه موفق شویم.

 وی تاکید کرد: بسیاری از فعالان بازار سرمایه بر این نظر هستند که ما اگر تزریق نقدینگی به بازار سرمایه داشته باشیم، این بازار مجدداً رشد خواهد کرد، اما اعتقاد بنده بر این است تا زمانی که اعتماد بربادرفته مردم در بورس را اصلاح نکنیم، نمی‌توانیم در این زمینه موفق شویم.


بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با بازار ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰


عضو ناظر مجلس در شورای‌عالی بورس با بیان اینکه اعتماد مردم بر اثر تدابیر غلط و عامدانه دولت و مسئولان در بازار سرمایه از بین رفت، اظهار داشت: این در حالی است که حتی در راستای بازگشت اعتماد مردم به بورس دولت هم به تنهایی نمی‌تواند کاری کند.

وی تصریح کرد: لازم است تمامی قوا دست به دست هم داده تا بتوانیم اعتماد بر باد رفته مردم در بورس را ترمیم کنیم و ان‌شاءالله این بازار را به رشد منطقی خود برگردانیم.

منبع: میزان

کد خبر 432179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =