لبخند شاخص فرابورس به سهامداران

شاخص بازار فرابورس به رغم مسیری که شاخص کل در پیش گرفته، امروز در مسیری سبز قرار گرفت و رشدی ۷ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۶۰۴ هزار واحدی قرار گرفت

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز، شاخص کل با نزول ۹۳۰  واحدی، به رقم یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۲۰ درصدی، با کاهش ۸۷۶  واحدی، در کانال ۴۲۷ هزار و ۲۶۵ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۳۰۹ هزار معامله به حجم ۳ میلیارد و ۸۸۹  میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۳۱ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «نوری» و «کگل» از تاثیرگذاران مثبت بر شاخص امروز بودند و نمادهای «خودرو»،‌ «فملی»، «برکت»، «شستا» و «پترول» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
سرخی شاخص تمامی ندارد


اما شاخص بازار فرابورس به رغم مسیری که شاخص کل در پیش گرفته، امروز در مسیری سبز قرار گرفت و رشدی ۷ واحدی، بر مدار ۱۷ میلیون و ۶۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۶۸ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۶۰۹ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۵۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال بود.
نمادهای «شگویا»،‌ «مارون»، «آریا»، «ذوب و  «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار و «آریا»، «شگویا»، «بپیوند» و «بگیلان» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 432136

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =