مسیر تامین منابع پروژه‌ها در بازار سرمایه فراهم شده است

وزیر راه و شهرسازی گفت:  هیچ وقفه‌ای نباید در روند فعالیت‌ پروژه‌ها رخ دهد.

به گزارش صدای بورس، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه تمامی پروژه‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی باید به فعالیت خود ادامه دهند، افزود: تمامی پروژه‌هایی که در دست اجرا هستند؛ چه آن‌هایی که باید در این دولت به افتتاح برسند و چه پروژه‌هایی که ادامه‌دار هستند، به هیچ عنوان وقفه‌ای در روند فعالیت آن‌ها نباید اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به دستور قاطعی که در همین زمینه در نشست هفته نخست اردیبهشت‌ماه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی صادر کرده است، افزود: مجریان و متصدیان باید پروژه‌ها را مدیریت و راهبری کنند تا با اهتمام ویژه پروژه‌ها به اتمام رسیده تا در اختیار مردم قرار گرفته و بتوانند از آن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان در پایتخت در اردیبهشت ۱۴۰۰ + جدول


اسلامی با بیان‌ این‌که در چارچوب توان کشور از همه فرصت‌هایی که برای تامین کسری منابع مالی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی در بودجه وجود دارد، استفاده خواهد شد، افزود:در این زمینه از همه کانال‌های مختلف و از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد شد و در قانون هم در این خصوص ظرفیت‌های زیادی وجود دارد. ضمن اینکه مسیر تامین منابع در بازار سرمایه فراهم شده است تا به این شکل و از این طریق امکان پشتیبانی پروژه‌ها فراهم شود.

وی تاکید کرد: نکته مهم‌تر اینکه با برنامه‌ریزی دقیق در قالب طرح جامع حمل و نقل، پروژه‌های اولویت‌دار و آن‌هایی که پیشرفت بالاتری دارند، در اولویت قرار گرفتند تا با سرعت بالاتری انجام شوند. به این ترتیب لایه به لایه پروژه‌هایی که در تقدم هستند نیز در دست اقدام قرار خواهند گرفت.

براساس گزارش وزارت راه و شهرسازی، اسلامی خاطرنشان کرد: در این زمینه استفاده از منابع برای پروژه‌هایی در اولویت قرار خواهند گرفت که حداکثر راندمان را دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 432135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =