۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
دلار همچنان در نوسان

شاخص دلار پایین آمد و وارد کانال ۹۰ واحدی شد.

به گزارش صدای بورس، انتقادات از تداوم سیاست های حمایتی دولت بایدن از اقتصاد آمریکا رو به افزایش است.

 لری کودلو، مشاور اقتصادی ترامپ، با بیان اینکه افزایش نرخ مالیات ها تاثیر زیادی روی کاهش سرعت رشد اقتصادی آمریکا در آینده خواهد داشت، گفت: اقتصاد ما در حال حاضر مثل فردی است که تب و لرز دارد و حالا بایدن با طرح هایش می خواهد یک پتوی خیس روی او بیندازد! برنامه دولت، جلوی میلیون ها اشتغال زایی را خواهد گرفت و آن ها باید از این رفتار خود خجالت بکشند. تنها با تغییر این رویکردها به رشد بالا خواهیم رسید. 

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۴۴ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۰.۹۱۸ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۳ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:

عضویت رئیس سازمان در هیات وزیران


ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۹ درصد کاهش به ۱۰۸۷.۹۴ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۹۴ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲۲ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۶ دلار مبادله شد. یورو ۰.۵۵ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۰ به ۱.۲۰۸ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 431966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =